Niin, olen 19v. tyttö ja rakastunut homoseksuaaliin mieheen. Käytän sanaa rakastunut, koska hänkin tuntuu tarvitsevan minua henkisesti ja hyvänä ystävänä.
Hän on minua 10v. vanhempi. Emme ole harrastaneet seksiä, minä kyllä haluaisin kovastikin. Tämä on ensirakkauteni ja pidän tilannetta tällaisenaan ongelmallisena. Tulinkin tänne kysymään, että mitä oikein pitäisi tehdä? Voiko tästä kehittyä ikinä mitään?
Kuvitelkaa vaikka itsenne sen miehen paikalle. Mitä ajattelette tilanteessa, jossa heteronainen tuntuu olevan umpirakastunut teihin?
Olen rakastunut homoon
7
1615
Vastaukset
- paavo350
Siitä ei voi tulla mitään,sillä jos mies tuntee vetoa miehiin niin se ei tule koskaan onnistumaan.Olin aikoinaan rakastunut lesbo naiseen,ja se ei vaan onnistunut koska nainen ei tuntenut samaa syvyyttä minua kohtaan.
- Hanski#
Niin, valitettavasti et varmaan halausta pidemmälle pääse. Mutta onhan sekin jotain.
- unohtamaan..
homoseksuaali = homoseksuaali. yleensä jos satun ihastumaan johonkin heteropoikaan, niin ajattelen realistipessimistisesti ja pysyn vain kaverina. jos olisin itse tuon miehen paikalla, niin luulisin että tilanne on vähintäänkin kiusallinen, ei siitä tulisi koskaan mitään, koska en tunne vetoa naisiin.
- juuri niin...
Opiskelutoverini, tyttö, rakastui minuun, homoon. Huomasin sen jossakin vaiheessa ja pyysin tytön kanssani ulos. Istuimme syömässä ja kerroin hänelle koko jutun. Illasta tuli surullinen, mutta tilanne koheni. Parasta olisi, jos "poikaystäväsi" rohkenisi itse ottaa asian puheeksi...
Kuvittelepa, että olisit homopoika, joka on rakastunut heteropoikaan. Sellaista voi sattua.
Otan osaa! - yhteen lepakkoon.
Mitkä ovatkaan mun chaansit?
- nuuttanut sen lepakon luo,
Poistu vähin äänin, sun schaansit on 15/100.
Joku sukupuolenvaihdos voisi auttaa. Oletko valmis siihen? Jommankumman se on tehtävä: onko valmiuksia sinussa vai lebessä?
Onneksi kuulu mun kompetenssin sen ratkominen
- .....
Huoh..tilannehan on aivan paras mahdollinen. Käyt vaan sen päälle pikku hiljaa niin kyllä se siitä antautuu ja tulee järkiinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770