Mikä olisi ostajan kannalta otollisin aika ostaa käytetty mp, siis hinnnan ja tarjonnan kannalta? Olisiko peräti nyt vai vasta ajokauden loputtua? Vai keskellä talvea? Olettaen että mitään vaihtopyörää ei ole. Vaihteleeko pyyntihinnat paljonkin keväällä ja syksyllä? Siis vasta ensi kaudeksi olisi tarkoitus päästä ajamaan. Mielellään puolueettomia vastauksia ;)
Ostaako nyt vai
5
716
Vastaukset
- nyt,,
Keväällä hinnat huipussaan,menee parasajo-aika pyörää hakiessa,parhaat ostetaan syksyllä seuraavalle kaudelle valmiiksi,näin itsekin aina onnistuneesti toiminut.
- Hse
joiden todella pitää päästä pyörästä eroon, tekevät sen erittäin suopealla hinnalla.Joitakin vuosia sitten olin ostamassa FZ6-S:ää, -05, niiden pyynnöt olivat 7200 - 8500, kun sitten setelien kanssa kauppaa teki niin 6200:llä olisi lähtenyt.Konservatiivisena halusin tietty sinisen ja sellainen löytyi 7000:lla.Tarjoat vain hyvin maltillisesti ja "käteisellä ja kauppa heti".
- Paljon myynnissä.
Aikas kostee kesä ollu ja sehän näkyy myyntipalstoilla kohtapuoliin. Parasta osto aikaa syys-lokakuu mun mielestä. Itse ostin tosin keväällä kun kuume yllätti ja en saanut ihan halvalla vaan tuntui myyjä olis mielellään ajellut pyörällä itte. Höpötti vaan et mieti mieti ....
- Hse
Paljon myynnissä. kirjoitti:
Aikas kostee kesä ollu ja sehän näkyy myyntipalstoilla kohtapuoliin. Parasta osto aikaa syys-lokakuu mun mielestä. Itse ostin tosin keväällä kun kuume yllätti ja en saanut ihan halvalla vaan tuntui myyjä olis mielellään ajellut pyörällä itte. Höpötti vaan et mieti mieti ....
kuumeeseen pitää saada lääkettä heti...
- paras aika!
Ajokauden lopulla ilm. paras aika ostaa uusi tai käytetty pyörä:
-myymättä jääneistä pyöristä halutaan päästä eroon. Tulevan talven varastointiongelmat harmitta yrittäjiä ja aika helposti kunnon tinkaamisella tiputtavat hinnan liiankin alas.
-talvikaudella on ed.kauden pyörät jo varastoitu ja odottamassa kevättalven mopokuumeen vaivaamia asiakkaita. Eli, ennen joulukiireitä kannattaa viimeistään mopot ostaa. Sitäpaitsi monella kelkkakausi alussa myynnin suhteen ja varastoint- mielessä ennen talvikautta otollisin hetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954