Tää on tosi epätoivoista jo.. tiedetään kyllä.. mutta onko joku ihana ihminen menossa lähiaikoina luovuttamaan munasolujansa? Voisitko kenties harkita meille suoraan luovuttamista taikka ristiinluovuttamista? Meillä alkaa toivo jo loppua..
Kirjoittele.. [email protected]
MUNASOLUN LUOVUTTAJAA...
6
1328
Vastaukset
- kikka
[url]=http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=20084]www.munasolunluovuttajat.net[/url]
- tuo linkki..
Mikähän linkki tuo oli? En saanu toimimaan...
- luovuttaja.
tervehdys! miksi et mene jollekkin klinikalle jonottaa niitä munasoluja? noi ristiin luovutus jutut on aika "paha" juttu.. sillä mitä jos jättääkin tulematta tai hoito epäonnistuu.. niin saat taas etsiä uutta luovuttajaa kun taas klinikalla pääset taas ekaksi.. mutta kaikki taklaa tyylillään.. ei millään pahalla!!!
olen käynyt jo kerran luovuttaa munasoluja ja nyt seuraava hoito alkaa noin kuukauden kuluttua. minä ainakin haluan luovuttaa heille jotka kiltisti siellä klinikan jonossa jaksavat odottaa.. ei muuta kuin onnea luovuttajan etsintään. terv. 3 lapsen mamma- jonossa..
me jonotamme jatkuvasti.. olemme jonottaneet jo reilun vuoden.. mutta vielä on toinen vuosi ainakin edessä.. olemme jonossa klinikalle, joka on halvempi kuin monet muut.. mutta jonot ovatkin n. vuoden ainakin pidemmät... siksi oma yritys etsiä ristiinluovuttajaa ei ole mikään tyhmä idea.. koska sellaisen avulla pääsisimme n. puoli vuotta aiemmin (vähintään) hoitoihin.. ja samalla joku toinenkin hyötyisi siitä.. emme VAIN me..
- luovuttaja.
jonossa.. kirjoitti:
me jonotamme jatkuvasti.. olemme jonottaneet jo reilun vuoden.. mutta vielä on toinen vuosi ainakin edessä.. olemme jonossa klinikalle, joka on halvempi kuin monet muut.. mutta jonot ovatkin n. vuoden ainakin pidemmät... siksi oma yritys etsiä ristiinluovuttajaa ei ole mikään tyhmä idea.. koska sellaisen avulla pääsisimme n. puoli vuotta aiemmin (vähintään) hoitoihin.. ja samalla joku toinenkin hyötyisi siitä.. emme VAIN me..
sinun tilanteessa, niin vaihtaisin kyllä klinikkaa. minun tuttuni kävi kanssa väestöliitossa joka oli kanssa edullinen ja sai sitten odotettuaan ne munasolut ja ei ture siirto ja ne pakastus hoidot onnistunut ja vaihto yksityiselle en muista klinikkaa mutta sieltä sitten sai plussan. ja nyt hänellä on 2 vuotias tyttö ja ovat kanssa syksyllä menossa sinne pakaste siirtoon. oletko miettinyt sitä että jos ei ekasta tärppää niin taas saatte odottaa sen 2 vuotta..
- sitten
luovuttaja. kirjoitti:
sinun tilanteessa, niin vaihtaisin kyllä klinikkaa. minun tuttuni kävi kanssa väestöliitossa joka oli kanssa edullinen ja sai sitten odotettuaan ne munasolut ja ei ture siirto ja ne pakastus hoidot onnistunut ja vaihto yksityiselle en muista klinikkaa mutta sieltä sitten sai plussan. ja nyt hänellä on 2 vuotias tyttö ja ovat kanssa syksyllä menossa sinne pakaste siirtoon. oletko miettinyt sitä että jos ei ekasta tärppää niin taas saatte odottaa sen 2 vuotta..
jos ei ensimmäisellä hoitokerralla tärppää.. siis montako yritystä nyt sitten aikanaan tulee riippuu ihan niistä solumääristä.. mutta jos ei niillä tärppää niin tämän jälkeen siirrymme toiselle klinikalle jonoon.. jossa tuo jonotus on sen 8-12 kk:tta keskimäärin. Mutta nyt aiomme kyllä kokeilla väestöliittoa. Niin moni pari kuitenkin sen kautta saanut lapsen.. Tutullasi ollut huonoa tuuria....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453