MUNASOLUN LUOVUTTAJAA...

kaipaillaan epätoivoisesti....

Tää on tosi epätoivoista jo.. tiedetään kyllä.. mutta onko joku ihana ihminen menossa lähiaikoina luovuttamaan munasolujansa? Voisitko kenties harkita meille suoraan luovuttamista taikka ristiinluovuttamista? Meillä alkaa toivo jo loppua..

Kirjoittele.. [email protected]

6

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikka
      • tuo linkki..

        Mikähän linkki tuo oli? En saanu toimimaan...


    • luovuttaja.

      tervehdys! miksi et mene jollekkin klinikalle jonottaa niitä munasoluja? noi ristiin luovutus jutut on aika "paha" juttu.. sillä mitä jos jättääkin tulematta tai hoito epäonnistuu.. niin saat taas etsiä uutta luovuttajaa kun taas klinikalla pääset taas ekaksi.. mutta kaikki taklaa tyylillään.. ei millään pahalla!!!

      olen käynyt jo kerran luovuttaa munasoluja ja nyt seuraava hoito alkaa noin kuukauden kuluttua. minä ainakin haluan luovuttaa heille jotka kiltisti siellä klinikan jonossa jaksavat odottaa.. ei muuta kuin onnea luovuttajan etsintään. terv. 3 lapsen mamma

      • jonossa..

        me jonotamme jatkuvasti.. olemme jonottaneet jo reilun vuoden.. mutta vielä on toinen vuosi ainakin edessä.. olemme jonossa klinikalle, joka on halvempi kuin monet muut.. mutta jonot ovatkin n. vuoden ainakin pidemmät... siksi oma yritys etsiä ristiinluovuttajaa ei ole mikään tyhmä idea.. koska sellaisen avulla pääsisimme n. puoli vuotta aiemmin (vähintään) hoitoihin.. ja samalla joku toinenkin hyötyisi siitä.. emme VAIN me..


      • luovuttaja.
        jonossa.. kirjoitti:

        me jonotamme jatkuvasti.. olemme jonottaneet jo reilun vuoden.. mutta vielä on toinen vuosi ainakin edessä.. olemme jonossa klinikalle, joka on halvempi kuin monet muut.. mutta jonot ovatkin n. vuoden ainakin pidemmät... siksi oma yritys etsiä ristiinluovuttajaa ei ole mikään tyhmä idea.. koska sellaisen avulla pääsisimme n. puoli vuotta aiemmin (vähintään) hoitoihin.. ja samalla joku toinenkin hyötyisi siitä.. emme VAIN me..

        sinun tilanteessa, niin vaihtaisin kyllä klinikkaa. minun tuttuni kävi kanssa väestöliitossa joka oli kanssa edullinen ja sai sitten odotettuaan ne munasolut ja ei ture siirto ja ne pakastus hoidot onnistunut ja vaihto yksityiselle en muista klinikkaa mutta sieltä sitten sai plussan. ja nyt hänellä on 2 vuotias tyttö ja ovat kanssa syksyllä menossa sinne pakaste siirtoon. oletko miettinyt sitä että jos ei ekasta tärppää niin taas saatte odottaa sen 2 vuotta..


      • sitten
        luovuttaja. kirjoitti:

        sinun tilanteessa, niin vaihtaisin kyllä klinikkaa. minun tuttuni kävi kanssa väestöliitossa joka oli kanssa edullinen ja sai sitten odotettuaan ne munasolut ja ei ture siirto ja ne pakastus hoidot onnistunut ja vaihto yksityiselle en muista klinikkaa mutta sieltä sitten sai plussan. ja nyt hänellä on 2 vuotias tyttö ja ovat kanssa syksyllä menossa sinne pakaste siirtoon. oletko miettinyt sitä että jos ei ekasta tärppää niin taas saatte odottaa sen 2 vuotta..

        jos ei ensimmäisellä hoitokerralla tärppää.. siis montako yritystä nyt sitten aikanaan tulee riippuu ihan niistä solumääristä.. mutta jos ei niillä tärppää niin tämän jälkeen siirrymme toiselle klinikalle jonoon.. jossa tuo jonotus on sen 8-12 kk:tta keskimäärin. Mutta nyt aiomme kyllä kokeilla väestöliittoa. Niin moni pari kuitenkin sen kautta saanut lapsen.. Tutullasi ollut huonoa tuuria....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe