Olen lukenut palstaa kohta vuoden. Käynyt täällä monta kertaa viikossa hakemassa uskonvahvistusta, että pysyisin lujana enkä sortuisi ostamaan kuplahintaista asuntoa juuri ennen romahdusta. Ilman teidän apuanne tämä ei olisi onnistunut.
Nyt kun globaali romahdus on lähtenyt liikkeelle USA:sta ja saavuttanut jo muutamat eurooppalaiset maat ja on meilläkin aivan nurkan takana, haluat antaa teille syvimmät kiitokseni!
Suurkiitos täällä kirjoittaville
4
703
Vastaukset
- Tuhnut
Moni on varoituksista huolimatta ostanut kuplahinnalla surkean läävän kapisesta neukkukuutiosta. Ikivelat painavat päälle, pankinjohtajan veli hoonaa kurkkuaan viiden tähden viskillä pakkohuutokauppakamarilla, romahdus hajottaa perheen ja pakottaa vaimon katuprostituutioon ulosottomiehen painostaessa. Vouti soittelee eikä rikoskonstaapelinkaan sormi pysty kauaa olemaan kiertämättä tuulipuvun velkaisen liittymän mumeroa.
- samahomma
mullakin on tässä osto aikeet ollu puolivuotta ja nyt alan tulla järkiini,eli odotan tolkuttomien hintojen laskua,suuret kiitokset tosiaan tuhnuille järkiini tulemisesta...
- se sieltä
taas
VANERISEINÄMARKKINAT
Olisitkos uskonut Karia vuonna 2003, kuten nyt uskot näitä Karin jälkeläisiä? - Samaa soopaa vuodesta toiseen
Itse aloin lukea palstaa sen jälkee, kun olin ostanut ensimmäisen asunnon 1999. Romahdusjutut alkoivat joskus vuonna 2002.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862