Windows Vista takaisin XP: ksi

Nimetön

Päivitin noin viikko sitten XP:ni vistaksi veljeni koneen mukana tulleella levykkeellä. Minulla ei tietenkään ollut Product keytä ja annoin kuitenkin asentaa vistaksi. nytten minulla on vista mutta joku ikkuna alkoi tänään valittamaan että ilman Product Keytä tämä toimisi vain 25 päivää, testasin tyhmänä veljeni koodia mutta sitä ei voinut käyttää.
Nyt haluaisin vaihtaa takaisin XP:ksi tämän koneen mukana tulleella levykkeellä, mutta ei pysty klikkaamaan valikossa olevaa Asennus nappulaa. Tietääkö kukaan miten voisin saada XP:n takaisin tähän koneeseen? Ja että multa lähti tästä koneesta samalla Äänetkin kun päivitin Vistaan. tietääkö kukaan miten tuonkin ongelman voisi ratkaista?

12

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • formatoimti
      • Grazolandia

eli toi tyhjentää kaikki pelit ja musat ja kaikki? ei jää mitää koneelle mitä haluis? oon vähä amatööri. ja et pitäiskö sen "asenna" kohan siinä sitten "aueta" heti kun on tyhjentäny kaikki?

• -sakotetaan
        Grazolandia kirjoitti:

eli toi tyhjentää kaikki pelit ja musat ja kaikki? ei jää mitää koneelle mitä haluis? oon vähä amatööri. ja et pitäiskö sen "asenna" kohan siinä sitten "aueta" heti kun on tyhjentäny kaikki?

tällä kertaa kohdallasi. Ota talteen kaikki itsellesi tärkeät tiedostot. Eli polta ne rompuille tai DVD:lle. Sitten vasta lähdet XP:tä asentelemaan.

• taas mä
        -sakotetaan kirjoitti:

tällä kertaa kohdallasi. Ota talteen kaikki itsellesi tärkeät tiedostot. Eli polta ne rompuille tai DVD:lle. Sitten vasta lähdet XP:tä asentelemaan.

Pystyyks tän vistan vaihtaa xpks järjestelmän palauttamisella? ja et sailyyks mun tiedostoja kuitenki, ku mä vaihoin xpst vistaa ni mul säily mun vanhat tiedostot kuitenki

• Tallenna
        taas mä kirjoitti:

Pystyyks tän vistan vaihtaa xpks järjestelmän palauttamisella? ja et sailyyks mun tiedostoja kuitenki, ku mä vaihoin xpst vistaa ni mul säily mun vanhat tiedostot kuitenki

ensin omat kamat jonnekin ja kokeile tätä palautusta. Kerro tänne kui kävi.

• lollero lollero
        Tallenna kirjoitti:

ensin omat kamat jonnekin ja kokeile tätä palautusta. Kerro tänne kui kävi.

lollero

• SINNE

Ohjauspaneeliin ja katso sieltä Lisää/poista sovellus-kohdasta löytyykö sellaista missä olisi maininta: poista Vistan asennus.Silloin ei mitään peruuttamatonta ole vielä tapahtunut ja saisit XP:n takaisin tiedostoineen kaikkineen.

• Nimetön

mulla ei oo jonku takia ohjauspaneelissa tota juttuu täs vistassa. se oli kuitenki mun xp ssä :o

• xyz...

Joudut viemään koneesi huoltoon uudelleenasennettavaksi. Kalliiksi tuli kokeilut.

• zyx...

saada asiakkaita jos vanhat osaavat jo kiertää sut kaukaa...

• ........
        zyx... kirjoitti:

saada asiakkaita jos vanhat osaavat jo kiertää sut kaukaa...

Crack vistaan.Toimii..

• Pege81

HUOM! Ennen tätä kaikkea kannattaa kaikki tärkeät tiedostot polttaa dvd:lle tai cd:lle talteen.
      --------------------------------------------------
      Varmaankin helpoin tapa päästä tosta Vistasta eroon on formatoida koko osio, ja asentaa XP sitten takaisin. Eli laitat XP:n cd:n sisään, käyt muuttamassa biossista cd-aseman primary boot laitteeksi. Tallennat asetukset, ja asennuksen pitäisi alkaa uudelleenkäynnistyksen yhteydessä. XP:n asennuksessa tulee mahdollisuus osioida levy uudestaan, eli tässä vaiheessa poistat osion missä Vista on, ja luot osion samantien uudestaan. Osio kannattaa formatoida NTFS:ksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      184
      1978
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1372
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      56
      716
    Aihe