jäi pesemättä mutta jos ens kesänä.
matot
10
738
Vastaukset
- hällä valiä
kuvastossa oli höyrypesuri,lieneekö totta että sillä puhdistuu melkein kaikki ilman kemikaaleja.
- esimerkiksi...
totta on, mutta: kotipalvelu yrityksillä on tuollaisia laitteita käytössään ja yksittäistä puhdistusta varten ei kannata sellaista itse hankkia. Palveluita siis hankkimaan.
googleen hakusanat: "alue" höyrypesuri
- kotikiusattu
toi joulukuusi tossa terassilla,juur tänään kattelin sitä ja ajattelin sahan hakua.
Jos sitte huomenna.- ........:).........
kiitos et saan nauraan näin ex-kotikiusattuna.
- kotikiusattu
........:)......... kirjoitti:
kiitos et saan nauraan näin ex-kotikiusattuna.
olet sitten katkonut kahlees ja ravistanut ikeen harteiltas.
Onnea sulle,miten onnistuit? - ihan itse
joulupukki olohuoneessa, ei ole lähtenyt minnekkään.
Mutta jos ens-jouluna ei tekis enää pukin hommia, jäis se pukki nimitys pois. - kotikiusattu
ihan itse kirjoitti:
joulupukki olohuoneessa, ei ole lähtenyt minnekkään.
Mutta jos ens-jouluna ei tekis enää pukin hommia, jäis se pukki nimitys pois.kiva kieli ,siit voi jokainen käsittää monella tavalla asian.
- ei naurata
ei tarvii olla mutta onkin eri juttu jos siitä jopa nautti,silloin on turha narista..
- kesää
jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä...
- mies_vm56
vastenmieliset asiat niin huomenna on hyvä mieli kun ne on jo tehty.
Eikä peli ole vielä menetetty, vielä ne matot tulevien päivien aikana ehtii kuivua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015