Kauhea se kuoppa

Mieshoitaja "kuopassa...

Minunkin vuosituloni olivat 38500€ viime vuodelta ! Kuinkahan nyt pärjään ? Sanoisin ainaskin omalta osaltani kiva,antoisa ja hyvä sisätyö !

14

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just oli telkussa

      näistä kuin vähäosasii syrjitään, siis niitä joitten vuotuiset tulot jää alle 13000. JOOOO. Ja siinä se Päivi Räsänen vaan varotti että työ määttä lakkoon syksyllä...... Onks teil alle 13000 tulot vuodessa?

    • netto vai brutto?

      Itse samalla alalla mutta lääkärinä. Viime vuoden brutto oli siinä 70-80 tonttua.

    • Mieshoitaja (palkka) kuopassa

      Meitä on näköjään monellaisia mieshoitajia tällä palstalla.

      Itse en aivan tuohon summaan pääsnyt, mutta onneksi olkon sinulle, joka pääsit.

    • provoilija tämäkin

      heh...taitaa olla taas yksi provoilija yrittämässä saada uutta riitaketjua aikaiseksi tänne....tuskin on edes hoitoalalla.

    • exhoitsu

      no siinä sen taas näkee,miten hoitoalalla miehet tienaa enemmän...no joo kuinkas paljon tossa oli niitä ylitöitä,ilta-ja viikonloppulisiä???!!!
      Tai sit olet kyllä osostonhoitajan/johtavanhoitajan sukulainen tai peräti....kamu tai et ole ehkä ihan "rivihoitaja"....

      • Kuoppanen mieshoitaja

        Miten sen tienaa ,onko sillä väliä ? Meillä kyllä saa naisetkin aivan samaa palkkaa (perus),jotkut tekevät enemmän töitä ja siintä saa luonnollisesti enemmän rahaa ! Siis ei mikään provo todellakaan ! Mut joillakin on asenne et pitäs rahat saada tyhjästä se on kyllä väärä...
        Minusta on provoa puhua palkkakuopasta ! Tai itse ainaskin olen hyvin tyytyväinen palkkaani.


      • lähäri
        Kuoppanen mieshoitaja kirjoitti:

        Miten sen tienaa ,onko sillä väliä ? Meillä kyllä saa naisetkin aivan samaa palkkaa (perus),jotkut tekevät enemmän töitä ja siintä saa luonnollisesti enemmän rahaa ! Siis ei mikään provo todellakaan ! Mut joillakin on asenne et pitäs rahat saada tyhjästä se on kyllä väärä...
        Minusta on provoa puhua palkkakuopasta ! Tai itse ainaskin olen hyvin tyytyväinen palkkaani.

        Saanko taas jälleen kerran udella että missä tienaa tollassia summia?!
        Meillä on tossa osaston seinällä semmonen kiva taulukko jossa näkee palkat(ja tiedot lisistä) laitoshuoltajasta ylilääkäriin...Tollassilla vuos tuloilla taidat olla..NIIN MIKÄ??!!!


      • tienaa sh vuodessa vuorossa ?
        lähäri kirjoitti:

        Saanko taas jälleen kerran udella että missä tienaa tollassia summia?!
        Meillä on tossa osaston seinällä semmonen kiva taulukko jossa näkee palkat(ja tiedot lisistä) laitoshuoltajasta ylilääkäriin...Tollassilla vuos tuloilla taidat olla..NIIN MIKÄ??!!!

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=1500000000000119&posting=22000000028059531
        Katos ekaks tuolta niin näät että ilman ylitöitä ja minua pienmmällä peruspalkalla saa yli 30000€ ja meillä myös henk. kohtanen lisä ja kokemusta alalta pidempää.Työ kuulostaa tutulta paikkakunta ei...
        Mutta sh:n keskipalkka on vuorossa yli 30000€/vuosi ilman ylitöitä!


    • tänävuonna

      40000€, yötyöllä.

      • nimimerkkiiiiii

        Menee yötyön teolla tuonne 45 000 euroon, koska valvon yleensä ylimääräisiä kaikki juhlapyhät - kukaan muu kun ei halua. Päivätyötä tekevät eivät kuitenkaan tajua tätä, vaan niiden mielestä heillekin kuuluisi sama 40 000 euroa vuodessa, vaikka kävisivät töissä osa-aikaisesti päivävuorossa.


    • naikkonen 2

      En yleensä kirjoittele ,mut näin se on et sh:na minulla on paljon paremmat lisät ja peruspalkka kun miehelläni kemianteollisuudessa.Miksi hirveä poru et lisät on huonot mies ei saa lauantailta mitään iltavuorolisä on alle euron yövuorolisä alle 2 euroa ja meilä maksetaan 9h siellä vaan 8 tunnilta. perupalkoissa on melkein 200€ minun hyväksi.Minä olen käynyt mieheni työpaikalla ja se on minusta aivan kauhea likainen ,pimeä ,ahdas ,kuuma ,paljon töitä ja kiire kova tulee on ensimmäiset asiat mitä tulee mieleen siintä paikasta eli heti nousi oman työpaikan pinnat kattoon.
      Eli eipäs arvostella muitten töitä ja ollaan onnellisia mitä meillä on. Minä en ainaskaan vaihtaisi mieheni kanssa töitä !

    • pullasta

      Tämähän olisi hyvä kakku...Työehdot joissa on hyvät lisät niin saataisiin iso peruspalkka joka nostaisi lisiä entisestään...Tuo 500 euroa kuukausipalkassa nostaisi keskimääräistä vuosiansiota vähintään 10000 vuodessa...kerrotaan se hoitajien määrällä niin saadaan loppulasku.

    • sh.........

      peruspalka vain 2000 kuussa ansiot 35 000 vuodessa...lisät on vain korvausta ei palkkaa ja palkkaahan me haetaan lisää vuosiansioista ei kukaan hoitaja ole missään hteydessä puhunut mitään eikä ottanut esille vain peruspalkka sitä haemme lisää..

    • Nainen kuopan reunalta

      No onhan tuo kyllä kuoppa, kuka sinun kanssasi viitsii edes siellä kuopassa olla. Minä just ja just viitsin olla mieheni kanssa 60000 e/v kuopassa, vaikka 8 h päivätyöstä pitäisi kyllä enemmän saada tai sitten ainakin lisiä päälle siitä, kun se ei ehdi työn takia olla tarpeeksi kotona mun kaa.
      Työmatkoihin kuluva aikakin on pois perheen laatuajasta, siitäkin pitäis saada lisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe