Nuoret on PERSEESTÄ!

Varttunut

Etenkin teinit.

HALVEKSIN TEITÄ!

18

1334

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teenager

      ...mitä paskaa! Kaikki on kerran nuoria, itekin oot ollu teini! Se nuoruus on elettävä että voi kasvaa isoksi ja viisaaksi.

    • HCT

      Etpä ole kovinkaan "varttunut" kun tollasta juttua lenttää ja oletko koskaan ajatellut että olet itsekkin ollut joskus nuori ja jos sinulle olisi sanottu että halveksin sinua niin kuullostaako kovinkaan älykkäältä "aikuiselta". Olen itse 15 ja ihmettelen miten joku voi olla noin arvoiltanssa ja ajatuksiltaan vajaa ihminen että mietippä itseäsi ja sitä kuka tässä on perseestä.

    • Jaaggae

      Itsekkin olet joskus ollut teini. :) Teini = 13 - 19 vuotias (thirTEEN - nineTEEN). Vai oletko 12 vuotias tai alle?

    • *BileHile*

      oot naurettava.. itekin oot ollu teini tai sit et oo vielä edes siinä iäs.. miettisit ennen kun kirjottelet tollasii..;)

    • Tampula

      ...vaan äidin kohdusta, aivan niinku sinäki =). Eiks oo suloista, että meillä on samat alkulähteet ja samalla tavalla saatu alkumme!

    • 18v

      Mitäs mitäs... sälli täyttäny just 20v ja on nyt niin varttunutta että...

    • GemMy...

      Tässä taas osotti sen miten "älykkäitä" teinit on?!?! Ei tarvii ku pikkusen sanoo jotain niille, niin heti ollaan kaatamassa maailmaa kommentoijan niskaan!!=)) Aika säälittävää!! Mix ei osata pitää turpaansa kiinni, jos vähänkin kritisoidaan toista??!....

      Nuoret DIIVAA liikaa!!! Siit se johtuu et niitä syrjitään!! Jos ei omatunto kestä kritiikkiä, nii kannattaako siitä nyt ruveta äksyymään!?? Antakaa sellasten olla, jotka huutelevat teinii kaupungillla!! On sitä vähän tärkeempiäki asioita tässä elämäss...

      Tää oli vaa tällänen VIHJE nuorille!! Piis juu ja hyvää loppu elämää!!! =p

      • Jaha

        Mä en nyt oikeen tajunnu sun pointtias mutta piti vaan kommentoida kun kirjottaa et näköjään ainakaan osaa. Vai oliko tää läppä? Vaikuttaa enemmän läpältä kylläkin. Ei kukaan tosissaan noin virhetäyteisesti ja epäsiististi voi kirjottaa. Paitsi jos koulutustaso ei ole kummoinen.

        No, eipä tässä muuta. "Piis juu" vaan.


      • GemMy...
        Jaha kirjoitti:

        Mä en nyt oikeen tajunnu sun pointtias mutta piti vaan kommentoida kun kirjottaa et näköjään ainakaan osaa. Vai oliko tää läppä? Vaikuttaa enemmän läpältä kylläkin. Ei kukaan tosissaan noin virhetäyteisesti ja epäsiististi voi kirjottaa. Paitsi jos koulutustaso ei ole kummoinen.

        No, eipä tässä muuta. "Piis juu" vaan.

        Kiitos että huomasit! *takoo päätään, jotta sitten ens kerralla muistaa...*

        Piis juu ja pärjäilkää!


    • Syvältä!

      Olen samaa mieltä. Ei nykypäivän nuorista ole mihinkään muuhun kuin runkkaamaan itseään jossakin vitun tekstiviestichateissa.

      • maikki

        jollain taitaa olla aika paha asenne ongelma... Jos asia on noin kun sanoit, antaisit asian olla.
        Onko pakko haukkua muita...? tai siis samahan se mulle on, mutta en vain tajuu mitä iloo sä saat tollasesta käytöksestäs... Mistäköhän tänne maa-pallolle ilmestyy tommosii kusipäitä. Ihmiset on erilaisii eikä teineistä suurin osa edes vastaa tota sun kuvaustas... Voin suoraan sanoa, että sä asetat tollasella asenteella ittes vaan naurunalaseksi. Sitä paitsi elämästä 95% on asennetta... SYÖ PÄÄS!!!


    • mä vaan....

      ja säkö et oo ollu koskaa nuori?

    • Anonyymi

      Kyllä näin nuorena voin sanoa että suuri osa nuorista on aivan perseestä ja eikä ne kyllä taida siitä muuttua aikuisenakaan. Nuoremmat on aina ollu perseestä vanhempien mielestä näin yleisesti. Vai väittääkö täällä joku "aikuinen" että ihailee jotakin teiniä?

    • Anonyymi

      Älä nyt. Niitä on kiva panna.

    • Anonyymi

      Pläääh! Ite oot!

    • Anonyymi

      Toivottavasti tämän alkperäisen viestin kirjoittaja on jo KUOLLUT.

    • Anonyymi

      Taitaa olla keskustelun aloittanut aika rusina-aivo tai sitten tosiaan alle 10.

    • Oot vaan kateellinen :p

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe