tytölle nimi...

Tiitu80

Me haluttas tytölle kolmiosainen nimi muttei osata päättää keskimmäistä nimeä. Etunimi on Ella ja viimeinen Sofia. Vai pitäskö antaa vaan Ella Sofia eikä mitään siihen väliin? Miltä se kuulostaa....ehdotuksia?

12

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja riittävä

      Mihin sitä kolmatta nimeä tarvitsee? Mihin oikeastaan tarvitsee edes toista nimeä? Ella Sofia riittää ihan hyvin ja kuulostaa hyvälle.

    • Hanna

      Ella Sofia on ihana nimi! En väitä kauan miettineenikään, mutta itselle ei tullut mieleen yhtään sellaista nimeä tuohon väliin, joka ei olisi jollain tavalla pilannut tuota nimikokonaisuutta.

    • sibyllavon

      makuasia. Ella Sofia on hyvä, myös esim. Ella Siiri/Anni/Virpi/Kaisu/Katri Sofia ja moni muu käy.

    • tsirputin

      Jos kuitenkin haluaisit kolmannen nimen, niin:
      Ella Aina Sofia
      Ella Anni Sofia
      Ella Saana Sofia
      Ella Saija Sofia
      Ella Anja Sofia
      voisi ehkä käydä.

    • Kukkakimppu I

      Ella Iida/ Iina/ Iisa Sofia
      Ella Juuli Sofia
      Ella Laura Sofia
      Ella Maija Sofia
      Ella Siiri Sofia

    • sade.

      Ella Sandra Sofia
      Ella Sanni Sofia
      Ella Iina Sofia
      Ella Elisa Sofia
      Ella Erika Sofia
      Ella Unna Sofia

    • Timpsis

      Ella MAIJA Sofia. :) Tuli HETI mieleen kun luin viestisi! :)

      Joka tapauksessa, onnea pikkuiselle. :)

    • Ella Mai Sofia

      • Monskuliini

        Minusta tuo Ella Sofia on ihan liian yleinen. Eikös niitä Elloja oo jo ihan tarpeeks!


    • Delja

      Ella Sofia on kaunis nimi noinkin mutta jos haluatte kolme nimeä niin ehdotan:

      Ella Lumi Sofia
      Ella Unna Sofia
      Ella Iisa Sofia
      Ella Mari Sofia
      Ella Lina Sofia

      Muutamia noista onkin jo ehdotettu, mutta laitoin silti. :)

      • Delja

        Tuli vielä mieleen:

        Ella Anna Sofia
        Ella Luna Sofia
        Ella Lili Sofia
        Ella Oona Sofia
        Ella Miia Sofia
        Ella Aava Sofia
        Ella Aamu Sofia


    • perhosia

      ....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe