mun mopo kulkee 50 mä tunaan mun nmomoo
t:Teme
mopot
7
598
Vastaukset
- sanooo
mun mopo ja kulkee 52 :P
- minun
moponi kulkee 90km/h.
vituttaa varmasti ajella jollain laiskalla paskalla 50km/h - heii
minun kirjoitti:
moponi kulkee 90km/h.
vituttaa varmasti ajella jollain laiskalla paskalla 50km/hdaaaaa... poooooooom...
- jeeeezii
MUN mopo kulmee 105km/h ja oon tyttö imekää vittua :D kurit pois ja himo tehari. kai siin on jtn muutaki mut ku en oikee tiiä ku jätkä frendi sitä virittää xDD haistakaa vittu :D:D
- jees ..
trolli
- ffiii
Ei hemmetti vähänkö repesin tolle sun kommentilles! :D "kai siin on jtn muutaki mut ku en oikee tiiä ku jätkä frendi sitä virittää xDD" Mulla on mopo, mut mummulla on pyörä (Kornipipo) http://www.youtube.com/watch?v=EsGt4hCqiSU
- fgfkglhflkgjfjkghd
joo hehhhe kiitti vaan infosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060