Kirpparilt ja alennuksil sortuu ostamaan ihanuuksii syksylle ja talvelle tyttöselle nyt 6.5kk. Nyt sandaalit koko 18 sopivat, ehkä vähän väljät. Mikä koko vois mennä talvella (on iso vaavi)?Oon ostellu kokoja 20-24, Tuo 24 kuvittelin kevätkengiksi.Menikö pahastikin pieleen?
kuinka nopeesti jalka
4
374
Vastaukset
- :) :) :)
Ei se jalka ihan noin nopeasti pitäisi kasvaa..
Yleensä koot menee näin:
Koko 17–18 - 0 V.
Koko 19–21 - 1 V.
Koko 22–24 - 2 V.
jne...- jalkapohjan pituus
Lisäys vielä..
Voit selvittää kengän koon mittaamalla vauvan jalkapohjan pituuden.
Koko Jalkapohjanpituus
20 11,4–12 cm
21 12–12,7 cm
22 12,7–13,4 cm
23 13,4–14,1 cm
24 14,1–14,7 cm
Ja mitathan siten saattaa vaihdella kenkämerkkien mukaan.. jotkut on vähän reilumpia ja jotkut pienempiä.. - 4:n äiti
Mutta yksilölliset erot ovat huimat. Olen tavannut 1,5 vuotiaan, jolla oli 25 numeron kengät, eikä ne olleet yhtään liian isot. Ja erään toisen 1,5 vuotiaan äiti kyseli, mistä voisi löytyä 18 numeron kumpparit, tai edes 19, jotta olisi edes toivoa saada ne pysymään tytön pikkuisissa jaloissa.
Ja olisi meilläkin osa kengistä jäänyt käyttämättä, jos tuon taulukon mukaan olisi kenkiä osteltu.
Itse olen sitä mieltä, että lapselle ei kannata ostaa eknkiä etukäteen. Ja jalka voi kasvaa useamman numeron ihan parissa viikossa silloin kun lapsi oppii kävelemään. Ja kasvupyrähdyksiä voi tulla sen jälkeenkin.
- kannattaa ostaa
asiantuntevasta liikkeestä,että varmasti tulee hyvät. Että ei heti alkuun pilaa pikkuista jalkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506