En ole varma onko tällä varsinaisesti mitään tekemistä vitamiinien kanssa, mutta onko kenelläkään kokemuksia nokkosteen vauhdittamasta hiustenkasvusta? Aloitin nyt teenjuonnin. Olisi mukavaa, jos joku osaisi myös kertoa koska tulokset alkavat näkyä.
Nokkonen ja hiukset
4
4340
Vastaukset
- kasvunopeuteen
en osaa sanoa, hiusten kuntoa nokkonen parantaa. Olen vuosia käyttänyt nokkosta jauheena ja silloin tällöin huuhtelen hiukseni pesun jälkeen nokkosteellä. Hoitaa myös päänahkaa.
- ainakin olen
käyttänyt nokkosta lannotteena kasvimaalla ja hyönteisten karkottajana, ei tuu täitä ja haisee pahalle.lannottaa hyvin ja varmasti kasvaa
- kuntoon
Vuosia jatkuneen anemian takia hiukset karisivat latsvoistaan joskus aivan pölisemällä tippui pätkiä hartioille eikä tukka koskaan kasvanut tasapitkäksi.
Söin anemiaan ahkerasti nokkosröppöä (kiehauttua nokkosta tuoretta tai kuivattu, vesineen) muutaman kk vähän tiuhemmin ja sen jälkeen silloin tällöin harvakseltaan.
Tukkani on siitä lähtien ollut kiiltävä ja hyväkuntoinen, eikä latvat karise. Ehkä tukan paranemiseen meni muutama kuukausi. - Sama riipustaja
kuntoon kirjoitti:
Vuosia jatkuneen anemian takia hiukset karisivat latsvoistaan joskus aivan pölisemällä tippui pätkiä hartioille eikä tukka koskaan kasvanut tasapitkäksi.
Söin anemiaan ahkerasti nokkosröppöä (kiehauttua nokkosta tuoretta tai kuivattu, vesineen) muutaman kk vähän tiuhemmin ja sen jälkeen silloin tällöin harvakseltaan.
Tukkani on siitä lähtien ollut kiiltävä ja hyväkuntoinen, eikä latvat karise. Ehkä tukan paranemiseen meni muutama kuukausi.Ei kannata kuitenkaan aivan joka päivä syödä, ehkä aluksi kolmena pnä viikossa, sillä nokkonen voi vaikuttaa kuukautiskiertoon. Millä tavalla, sitä ene tideä, mutta netissä oli siitä.
Eikä pidä kerätä typpipitoisilta tai likaisilta paikoilta, so. esim. tunkion kupeilta tai alueilta mitä on lannoitettu. Tähän aikaan latvapuolen lehtiä tai sitten niiton jälkeistä uutta satoa.
Siemenet auttavat hedelmällisyyteen, niitä voi sotkea sämpylöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163295Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3653011Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752838Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362719Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582228- 491849
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141759- 831758
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181749- 571629