On tullut aika antaa tilaa seuraavalle sheriffille ja siirtyä itse takavasemmalle =)
Keskusteluihin otan osaa edelleen, mutta aika ei riitä enää palstan valvomiseen, joten tuo S-merkki osaltani siirtyy seuraavalle shefulle, kunhan ylläpito on käsitellyt "irtisanomisilmoitukseni."
Kiitos ja kumarrus
7
856
Vastaukset
- Thom17
Kiitos itsellesi.
Olet mielestäni toiminut asiallisesti.
Onnea vaan jatkossa!!!- aikoinaan sheriffi
Olin joskus sheriffi eräällä nettisaitilla ja minusta j-a-p-p-e on onnistunut ok hyvin. Hyvää jatkoa seuraajalle :=)
- pepelaku
tämäkös se sinun asiasi oli teppis07:lle? että siitä tulisi uusi serihvi? oot kyllä ollu tosi hyvä näissä hommissa :)
- Teppis07
J-a-p-p-e kysy josko saisi mua suositella, mutta itsekkään en taida tarpeeksi ehtiä tänne seuraamaan nyt syksymmällä.
J-a-p-p-e on kyl tehnyt hyvää ja asiallista työtä ja seuraaja voisi sitten hänestä ottaa mallia.
- mainio...
seriffi olet ollut! Kiitos, ja iloista kesän jatkoa.
- KaSo
hyvin olet kuitannut epäasilliset viestit pois
- ErRy
yhdyn edellisiin visteihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632