kaikki täällä kävijät tapais toisensa IRL ja joutuis esittelemään itsensä nimimerkin takaa.Kuis kävis?
Oletteko
6
1056
Vastaukset
Niin siis voisin varmasti tavata teidät ja meidät kaikki vaikka ykkösbaarin kahvilassa, juustosämpylän merkeissä, mutta mitä ihmetta IRL tarkoittaa?
- tätä...
IRL = In Real Life
tätä... kirjoitti:
IRL = In Real Life
IRL... Jep, nyt tajuan!
Eka "IRL" mulle on valitettavasti oma rakkaani, joka asuu satojen kilsojen päässä perheineen, mutta nyt mulla on ase jota käyttää kun tulee näitä "keskusteluita" siitä kuka tarvii ja ketä ja kuinka paljon.
Ja nyt mulla on "IRL", joka voittaa kaikki olemassa olevat argumentit, mitä mikään toinen argumentti maailmassa ei voi ylittää eikä ohittaa! Ja loppujen lopuksi TEDS saa meidät kaikki katumaan omia ajatuksiamme...
- _MRS_
Ai harrastat kolmikirjaimisia lyhenteitä! Tuttua, meillä on niitä hyvin paljon käytössä atk-alalla KVG. Mutta kysymykseesi, en paljastaisi kuka nimimerkin takana on, enkä myöskään tulisi tapaamiseen.
- Catsy_666
Niin siinä yleensä käy.
- vaihtuisi
luultavasti osa lopettaisi kirjoittamisen, alkaisi toisenlainen hiljaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261