Elikkäs. Aattelin ostaa tuohon stereoiden kaveriksi subbarin. Eli: jos ostan autosubbarin, rakennan sille kotelon ja hankin vahvistimen, niin saanko sen kiinni philipsin stereoihini? Stereoideni malli on philips fw-c355. Jos noihin en saa laitettua, niin saanko kaupasta semmoiset stereot joihin saan subbarin ja vavharin kiinni? Onko tämä ylipäätään mahdollista? Olen täysin aloittelija, anteeksi jos meni väärään paikkaan ja älkää haukkuko :(
SUBBARI
4
730
Vastaukset
- zsd
Eli jäi tuo viesti vähän kesken. Millaista subwooferia suosittelisitte alle 100e hintaluokassa? Saa mennä myös vähän yli. Vielä jos tietäisitte jotain alan liikkeitä Oulusta. Ja millaista subwooferia suosittelisitte? Itse katselin jjhifin sivuilta SPL-Pro R-12:ta. Mitä mieltä olette tuosta, hyvä vai huono? En tarvitse mitään parasta äänenlaatua, kunhan edes kohtalainen olisi. Ja millaset stereot kannattais ostaa, joihin sais sen kiinni? Ja saako sitä edes laitettua silleen että subbari -> vahvari -> stereot?
- kävit
K ä r k k ä i s e l l ä katsomassa??
- killeri joe
enpä kyllä tommoseen linnunpönttöön subbaria laittais.
vaan, en olekaan teini enää. osta ihan oikeet reteot.- Matias.
Jos halutaan subbari äänentoistolaitteiden jatkoksi, eikö sellaista saa suunnitella ja hankkia?
Täällä on kovasti hifi-fariseuksia joilla on varmaan näppíksessä esivalintana tietyt kommentit.
Maailma on muuttunut. Ei nykyään etenkään nuoriso hae sitä hifiä missä pyritään siihen että ääni toistuu mahdollisimman alkuperäisen kaltaisena.
Se hifi vain on uskonto ja kaikki eivät siihen usko. Eikä myöskään mikään laki vaadi siihen uskomaan.
Taidat levittää omaa uskontoasi?
Peräänkuulutan uskonnon- ja mielipidevapautta.
Orkkis kysyjälle: Hanki sellainen subbarivahvistin joka voidaan kytkeä äänentoistolaitteiden kaiutinlähtöjen rinnalle, jos laitteessa ei ole pre-out tai sub-out -liitäntää.
Näitä moduuleja saa valmiina, jos haluat rakentaa subbarikotelon itse.