Elikkäs. Aattelin ostaa tuohon stereoiden kaveriksi subbarin. Eli: jos ostan autosubbarin, rakennan sille kotelon ja hankin vahvistimen, niin saanko sen kiinni philipsin stereoihini? Stereoideni malli on philips fw-c355. Jos noihin en saa laitettua, niin saanko kaupasta semmoiset stereot joihin saan subbarin ja vavharin kiinni? Onko tämä ylipäätään mahdollista? Olen täysin aloittelija, anteeksi jos meni väärään paikkaan ja älkää haukkuko :(
SUBBARI
4
730
Vastaukset
- zsd
Eli jäi tuo viesti vähän kesken. Millaista subwooferia suosittelisitte alle 100e hintaluokassa? Saa mennä myös vähän yli. Vielä jos tietäisitte jotain alan liikkeitä Oulusta. Ja millaista subwooferia suosittelisitte? Itse katselin jjhifin sivuilta SPL-Pro R-12:ta. Mitä mieltä olette tuosta, hyvä vai huono? En tarvitse mitään parasta äänenlaatua, kunhan edes kohtalainen olisi. Ja millaset stereot kannattais ostaa, joihin sais sen kiinni? Ja saako sitä edes laitettua silleen että subbari -> vahvari -> stereot?
- kävit
K ä r k k ä i s e l l ä katsomassa??
- killeri joe
enpä kyllä tommoseen linnunpönttöön subbaria laittais.
vaan, en olekaan teini enää. osta ihan oikeet reteot.- Matias.
Jos halutaan subbari äänentoistolaitteiden jatkoksi, eikö sellaista saa suunnitella ja hankkia?
Täällä on kovasti hifi-fariseuksia joilla on varmaan näppíksessä esivalintana tietyt kommentit.
Maailma on muuttunut. Ei nykyään etenkään nuoriso hae sitä hifiä missä pyritään siihen että ääni toistuu mahdollisimman alkuperäisen kaltaisena.
Se hifi vain on uskonto ja kaikki eivät siihen usko. Eikä myöskään mikään laki vaadi siihen uskomaan.
Taidat levittää omaa uskontoasi?
Peräänkuulutan uskonnon- ja mielipidevapautta.
Orkkis kysyjälle: Hanki sellainen subbarivahvistin joka voidaan kytkeä äänentoistolaitteiden kaiutinlähtöjen rinnalle, jos laitteessa ei ole pre-out tai sub-out -liitäntää.
Näitä moduuleja saa valmiina, jos haluat rakentaa subbarikotelon itse.
Jos et ole rakentanut näitä aikaisemmin, valitse joku valmis sarja tai ainakin opiskele netistä vähän ennen kuin alat tekemään.
Tietoa löytyy vaikkapa googlella ja on olemassa
myös keskustelupalstoja esim. hifitalon palsta jossa annetaan oikeata tietoa.
Uskon että subbarin rakentaminen on kokemus josta kertyy aika paljon uutta tietoa ja kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824