ois auton vaihto edessä ja katsonu -99->omegaa.ei oo minkään laista kokemusta tuosta 2.2 koneesta.kommentteja autosta muutenkin ja miten nuissa on automaatti laatikot kestänyt.
omegan osto
5
1110
Vastaukset
- Delvac
En tolla koneella olevasta tiedä,mut mulla on ollu 2,6 V6 noin kolme vuotta manuuaaliaskilla,eikä ole tarvinnu edes polttimoakaan vaihtaa.
ps:olisi muuten myynnis kun tarvitsisin farmarin
2001,aj.135tkm,musta suomiauto ja tietysti huollettuna- Matias M.
Mulla oli Omega 2.2 farmari 2000 malli, automaatti.
Ostin se 2004, 75000km ja vaihdoin pois 2007 127000km.
Kuljettajan ovesta meni "toppari" rikki, mulla oli sillon vielä takuu. Jouduin maksamaan 200E.
Automaattilaatikkoon vaidettiin öljyt ja suodatin n.90000km kohdalla, samoin peräöljyt lisäaine.
Autossa ei ollut mitään moittimista, kaikki pelasi hyvin, ilmastointi ja vaihdeloota myös.
Bensaa kului matka-ajossa n. 8L, kaupungissa ehkä 10L.
Kokemukseni perusteella: Suosittelen - viiia
Km nyt 211000, ite ajanut noin 100t. Viimeks vaihdettu takajouset. Alustasta sen lisäksi jarrut levyineen edestä ja takaa, ei muuta.
Muuten startti, ilmamassamittari, venttiilikopan tiiviste, jarruvaloanturi.
Kyllä talvellakin ohi pääsee, myös liukkaalla, ilman kick downia.
Olen tyytyväinen.
- Matias M.
Unohdin mainita, että takaveto ehkä aiheutti ongelmia talvisin. Perä lähti kerran alta, kun lähdin ohittamaan edellä ajanutta autoa.
Kiihdytyksessä laatikko vaihtoi kolmoselle ja tie olikin jäässä, auto heittelehti pari kertaa, mutta sain sen hallintaan.
Ei kyllä kukaan enää ohitellut siinä letkassa ja välimatkatkin pitenivät kummasti.
Siinä oli kyllä lukkoperä. - :))
2.2:n vie öljyä,mutta muuten erinomainen auto.
Mulla 210000km ajettu,itse ajanut puolet siitä.
Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032