Muistelen että täälä on joku muukin kertonut että Clearblueen on tullut pystysuunnassa pieniä pisteitä tai viivoja, ei siis plussaviivaa, mutta sen kohdalle nuo pisteet/viivat on kuitenkin tulleet. Mitä ne on sitten tarkoittaneet, oliko testi viallinen ja uusintatesti näytti negatiivista, vai muuttuivatko myöhemmin positiiviseksi?
Tein aamulla testin joka mun käsityksen mukaan on negatiivinen koska siihen ei tullut selkeää sinistä viivaa ylhäältä alas. Ainoastaan siitä poikkiviivasta ylöspäin lähti kaksi kapeaa sinistä juovaa jotka oli parin millin pituisia. Ne ilmestyi siihen ihan heti ja näkyvät vieläkin heikkoina, mutta mun mielestä se näyttää enemmän vialliselta poikkiviivalta, kuin positiiviselta pystyviivalta.
No, enpähän nyt ota stressiä tuosta, mietin vain ja tarkkailen tilannetta tämän viikon. Jatkan lääkekuuria vielä parilla päivällä kun en usko olevani raskaana..
Clearbluessa pienet viivat??
4
1079
Vastaukset
- heti vaan
kun jatkat sitä kuuria
- Bumble-B
Voishan siinä olla ideaa, jos nyt pidättelisin pissaa niin kauan ku vaan pystyy ja kävisin hakemas uuden testin, ei nyt voi kahta viallista olla samana päivänä. Vaikka toisaalta se on vissiin niin, että se hormonitaso on korkeimmillaan aamuisin joten sen puolesta kannattais odottaa ainaki huomiseen, mutta kun lääkkeet pitää ottaa jo tänään.. No, haen ainakin testin valmiiks ja katon kauanko jaksan pitää sitä kaapissa.
- Bumble-B
Olihan se viallinen sitten se testi, uusintakierros antoi puhtaan negan. Mutta nythän on vasta kp25 joten on tässä vielä aikaa plussaksi muuttua.. :)
Mutta Clearblueta en enää osta, tuo oli jo toinen epäselvä tulos minkä oon sillä saanu.- olisikin
Ihan se tavallinen apteekin teti vai mikä se nyt oli....
Kun mä testasin, se "imeyttäessään" pissan antoi mulle HETI kaks viivaa, sit vaan odotin sen määräajan että ukalsin uskoa!
sama homma edellisissä negoissa, heti näki...ja aina on ollut totta se tulos :) ehkä oon kyl tosin testaillu aina pari päivää oletetun menkkojen alun jälkeen, en koskaan aiemmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872