Harry potter ja feeniksin kilta apu palsta!

justiinsa

Täs on sitte apu palsta kysymyksii vaa!
ei mitään muita kysymyksii ku vaan feeniksin killasta käyn kattomas tätä aina sit et kysymyksii oon tehny kaikki tehtävät ja tarve huonees on kaikki
KYSYMYKSII!!! VAA!

72

7428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla

      ...pelattuna koko pelistä 100%? Itselläni nimittäin on.

      • Justiinsa

        Ei ole 100% valmiina 67% on mut 100 saa vaa jos ettii kaikki löydöt mut tehtävät oon tehny kaikki


      • Potterongelmia...

        Kun sulla kerran on 100% pelattuna, niin autatko mua 97% pelannutta... Mulla on kaikki muut tehty paitsi esim. Myrtin vessasta 22%, Rohkelikon oleskeluhuoneesta 96 tai jtn sinnepäin, Kivipiiristä kanssa puuttuu aika lailla noita prosentteja. Mitä kaikkea noissa pitää tehdä?


      • potterfani
        Potterongelmia... kirjoitti:

        Kun sulla kerran on 100% pelattuna, niin autatko mua 97% pelannutta... Mulla on kaikki muut tehty paitsi esim. Myrtin vessasta 22%, Rohkelikon oleskeluhuoneesta 96 tai jtn sinnepäin, Kivipiiristä kanssa puuttuu aika lailla noita prosentteja. Mitä kaikkea noissa pitää tehdä?

        myrtin vessa:
        - sytytä kaikki soihdut
        - avaa salaisuuksien kammio painamalla toimintanäppäintä lavuaarin luona
        - loihdi kaikkiin vasemman puoleisten wc-koppien oviin tönimös ja sen jälkeen ensimmäiseen oveen tulejo. Tee tämän jälkeen sama vielä oikean puoleisiin, niin tämän jälkeen pitäs olla 100%

        rohkelikkojen oleskeluhuoneessa pitää voitttaa shakkimestari,


      • travian7777

      • maria9

        Moi. Miten Pimeyden voimilta suojautumisen luokassa, Hagridin majalta, kirjastosta ja taikajuomies luokasta saa 100 pistettä?


    • ääh

      Mistä ihmeestä ne kivihirviöt löytyy siis puhuvat ja tietokoneella.

      • löytyvät

        1. Muodonmuutoksen pihamaa
        2. Maasilta
        3. Kivetty pihamaa, ylhäällä (ei kuitenkaan katolla)
        4. Neljäs kerros, parveke
        5. Pimeyden voimilta suojautuminen, portaiden varrella


      • TAVAROIDEN ETSIJÄ
        löytyvät kirjoitti:

        1. Muodonmuutoksen pihamaa
        2. Maasilta
        3. Kivetty pihamaa, ylhäällä (ei kuitenkaan katolla)
        4. Neljäs kerros, parveke
        5. Pimeyden voimilta suojautuminen, portaiden varrella

        MISTÄ LÖYTÄÄ LUNA LOVEKIVAN TAVARAT.EN MILLÄÄN LÖYDÄNIITÄ.


      • potterfani
        TAVAROIDEN ETSIJÄ kirjoitti:

        MISTÄ LÖYTÄÄ LUNA LOVEKIVAN TAVARAT.EN MILLÄÄN LÖYDÄNIITÄ.

        1. Suuri sali
        2. Kirjasto
        3. Sama "aukio" jossa pitää auttaa Susan Bonesia. Lehtikasojen alla
        4. Eteishalli josta pääsee tyrmiin
        5. Kellotorni aukio, jossa pitää auttaa Lunaa suon kanssa


      • Tälläne..
        potterfani kirjoitti:

        1. Suuri sali
        2. Kirjasto
        3. Sama "aukio" jossa pitää auttaa Susan Bonesia. Lehtikasojen alla
        4. Eteishalli josta pääsee tyrmiin
        5. Kellotorni aukio, jossa pitää auttaa Lunaa suon kanssa

        Mikä se aukio on, siis missä?


      • missä?!
        potterfani kirjoitti:

        1. Suuri sali
        2. Kirjasto
        3. Sama "aukio" jossa pitää auttaa Susan Bonesia. Lehtikasojen alla
        4. Eteishalli josta pääsee tyrmiin
        5. Kellotorni aukio, jossa pitää auttaa Lunaa suon kanssa

        mikä aukio?en muist mitään harhailen joka päivä ettimäs sitä viimeist tavaraa


      • dfgfgdsg
        missä?! kirjoitti:

        mikä aukio?en muist mitään harhailen joka päivä ettimäs sitä viimeist tavaraa

        sä sitä missä on niitä lehtiä? Sen pihan nimi on muistaakseni joku sisäpiha tms.


    • ihime ukkeli96

      En tiiä mutta mulla on tällänen kaamee oklemma (onkelma)että mulla on kaikki muut AK jäsenet paitti
      Hannah Abbot (ihime akka)mitä mun pittää tehä että saan sen sinne???

      Mä oon kaamee Pottu nörtti ja oon lukenu kaikki kirjat monta kertaa.

      AUTTAKAA NYT PLIIIIS!!!!!
      PS. En oo muuten tyttö.

      • kliis

        sun pitää mennä jutteleen sille. sitte siellä pohjakerroksessa on taulu jolle sun pitää puhuu. kun oot puhunu sille taululle niin sitte mee takas sen hannahin luokse jutteleen :) toivottavasti tajusit


    • Nimetön

      Mää en tiedä kuka multa puuttuu AD:n jäsenistä mut kartastakaa ei oo mitää apua siina vaa sanotaa et jotai pitäs tehä tarvehuonees ja rohkelikko tornis. Sen ainakin tiedän et Luna multa puuttuu mut pitääkse olla sillä??? Ja jos sillä on mitää välia nii mulla on se sit PSP:llä.

      • kliis

        Juu, siis Lunan täytyy olla siellä ja jos et tiedä missä se on niin se on hagridin majan 'takana'. siellä on sellainen 'liha' (näyttää kävyltä) sun pitää saada se taikomalla sen vuoren korkeimalle kohdalle. niinku nostat sen ilman ja laitat kiven taakse.. käytä tönimös,tulejo ja sitä mikä nostaa ilmaa.. :D


    • HelppiiPotterPeliin

      Mulla on sellanen ongelma, että kaikista muista paikoista on 100% mutta MYRTIN VESSASTA VAAN VAIVAISET 22% !!! Mitä ihmettä siellä mitää tehä ?

      • :SS

        mistä ihmeestä löydän kalkaroksen kuukivi-esseeseen kirjan??! oon juminu tossa kohtaa jo kauan :ss


      • kliis
        :SS kirjoitti:

        mistä ihmeestä löydän kalkaroksen kuukivi-esseeseen kirjan??! oon juminu tossa kohtaa jo kauan :ss

        ne on salaistenkirjojen osastolla


      • bbrt

        Miten sait kivipiiristä 100% ? siinä vilkkuu se joku hiton iso kivi mut mihin se pitää sitten laittaa, kun ei muu tehoa siihen kuin siipiirdiun loitsu?


      • 1234
        bbrt kirjoitti:

        Miten sait kivipiiristä 100% ? siinä vilkkuu se joku hiton iso kivi mut mihin se pitää sitten laittaa, kun ei muu tehoa siihen kuin siipiirdiun loitsu?

        en mäkää tiiä


      • yödatis
        bbrt kirjoitti:

        Miten sait kivipiiristä 100% ? siinä vilkkuu se joku hiton iso kivi mut mihin se pitää sitten laittaa, kun ei muu tehoa siihen kuin siipiirdiun loitsu?

        kivipiirissä piti lennättää se kivi (ei se pyöreä vaan se toinen mihin pystyy taikomaan) jonki niistä pystyssä olevien kivien eteen, muistaakseni ensimmäisen sillalta tullessa. Sen jälkeen kiven päälle piti kiivetä, ja sitten seurasi videopätkä jossa harry puhui jotain Hagridista, ja siitä sai pisteitä.
        itse olen pelannu 92% läpi, ja ongelmia tuottaa mm. rohkelikon oleskeluhuone, sillä sieltä minulla puuttuu about 3 prosenttia, ja alkaa jo tosissaan ärsyttää kun en tiedä mistä saisin loput pisteet. Myös maasillalta pisteitä uupuu vielä, samoin kuin pimeyden voimilta suojautumisen luokasta.
        niin ja pimennon huone...mitä ihmettä siellä voi enää tehdä? olen heitellyt niitä lappuja takkaan ja käännellyt lautasia, sekä taikonut sen vauhkomielen arkun auki, mutta jotain pitäisi ilmeisesti vielä tehdä, en vain millään keksi mitä..apu siis kelpaisi :---)
        ainiin, vielä semmoinen juttu, että myrtin vessasa piti ensin muistaakseni avata ne kaikki ovet, ja sitten sulkea kaksi reunimmaista jotka heiluvat muutenkin TAI sitten ensin sulkea kaikki ja avata kaksi reunimmaista...en muista enää kummin :D


      • potteri2010

        kaikkiin vasemman puoleisiin vessakoppien oviin tönimös ja sen jälkeen reunimmaiseen tulejo. Tee sama myös oikean puoleisiin koppeihin


      • tarvii apua!
        :SS kirjoitti:

        mistä ihmeestä löydän kalkaroksen kuukivi-esseeseen kirjan??! oon juminu tossa kohtaa jo kauan :ss

        mistä sen kirjan löytää siihen vastaloitsuesseeseen??? oon ettiny sitä kauan


      • annej95
        1234 kirjoitti:

        en mäkää tiiä

        tietäiskö joku mistä niitä fredin ja sen veljen paketit löytyy en oo löytäny vielä kaikkia aa aaaauttakaaa !! : )


    • potterfani

      siinä kohdassa, jossa pitää tehdä niitä räme ja muita juttuja? Jos olet, niin mene sille aukiolle, jossa piti auttaa Colinia kameran kanssa. Siellä on vielä yksi räme. Aukion nimi on Kivetty pihamaa.

      • yödatis

        Olen kyllä mennyt rämekohdan jo, ja muutkin tehtävät olen tehnyt. Enää pitäisi löytää niitä pisteitä jostain.
        Olettaen että tuo viimeisin viesti oli edes tarkoitettu minulle :--D


      • nixo

        VOIKS JOKU KERTOO MITEN SAAN AUKI 2KERROKSEN KUN SE YKS MUOTOKUVA SANOO ETTÄ MEE KAHDEN KERROKSEN PAIMEN TYTÖN LUO NIIN VÄHÄN VAIKEE MENNÄ KUN EI PÄÄSE JA SIT SE YKS MUOTO KUVA KÄSKEE MUN ETTIÄ KOLMET KASVOT MISTÄ MÄ SEMMOSET LÖYÄN NO AJATTELIN ETTÄ PÖRRI MUTTA MISTÄ MÄÄ SEN LÖYDÄN ? JA MITEN SAAN LUIHUISEN MUOTOKUVAN AUKI !
        JA MISSÄ LUNAN TAVARAT OON ETTINY
        KIRJASTO löydetty
        SUURI SALI löydetty
        SE YKS AUKIO EN MUISTA NIMEE löydetty
        JA NE KAKS PUUTTUU MISSÄ NE ON

        pLIIS VASTATKAA PIAN .
        OLIS HAUSKA TIETÄÄ ETTÄ MISTÄ NÄKEE KUINKA MONTA ON LÖYTÄNYT
        JA MITÄ TEEN KUN OON EHTINY NE *****' LUNAN TAVARAT


      • Nixo
        nixo kirjoitti:

        VOIKS JOKU KERTOO MITEN SAAN AUKI 2KERROKSEN KUN SE YKS MUOTOKUVA SANOO ETTÄ MEE KAHDEN KERROKSEN PAIMEN TYTÖN LUO NIIN VÄHÄN VAIKEE MENNÄ KUN EI PÄÄSE JA SIT SE YKS MUOTO KUVA KÄSKEE MUN ETTIÄ KOLMET KASVOT MISTÄ MÄ SEMMOSET LÖYÄN NO AJATTELIN ETTÄ PÖRRI MUTTA MISTÄ MÄÄ SEN LÖYDÄN ? JA MITEN SAAN LUIHUISEN MUOTOKUVAN AUKI !
        JA MISSÄ LUNAN TAVARAT OON ETTINY
        KIRJASTO löydetty
        SUURI SALI löydetty
        SE YKS AUKIO EN MUISTA NIMEE löydetty
        JA NE KAKS PUUTTUU MISSÄ NE ON

        pLIIS VASTATKAA PIAN .
        OLIS HAUSKA TIETÄÄ ETTÄ MISTÄ NÄKEE KUINKA MONTA ON LÖYTÄNYT
        JA MITÄ TEEN KUN OON EHTINY NE *****' LUNAN TAVARAT

        JA JA VIEL EN MUISTA MILLOIN AUTOIN SITÄ JOSSAIN LEHTIKASOJEN ALLA


    • OzziMan

      Viimeinen tehtävä minkä olen tehnyt niin on etsiä Lunalle tavarat ja löysin ne. Noh, näin minä tein ja mitäs sitten?
      Mitä minun täytyy seuraavaksi tehdä? VOSIKO JOKU AUTTA ETTÄ PÄÄSISIN TÄSTÄ PELISSÄ ETEENPÄIN!! :)Kiitos! ;D

      • Nixo

        oo kiltti kerro ozziman että missä lunan tavarat kun ei noista oikee ota selvää.


      • OP
        Nixo kirjoitti:

        oo kiltti kerro ozziman että missä lunan tavarat kun ei noista oikee ota selvää.

        MITEN VOI SAADA PVS LUOKASTA SATA PROSSAA KUN MULLA ON VAAN 37 PROSSAA JA OON TUTKINU SITÄ VARMAAN JO PUOLI VUOTTA EIKÄ MITÄÄN TUTKITTAVAA ENÄÄ LÖYDY! AUTTAKAA! KOSKA KOKO PELISTÄ OON JO LÄPÄSSY 92 PROSSAA!


      • potteri2010

        Lunan tavarat on löydetty, varsinainen peli on ohi, mutta sen jälkeen voi seikkailla ympäri linnaa ja kerätä kaikki salaisuudet.


    • heidi1990

      Sain juuri pelattua kaikki tehvävät kelmienkartasta, mutta en tieädä mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi. EN ole ollut vielä ministeriössä.

      • potteri2010

        kivetylle pihamaalle. Siellä on vielä yksi räme.


      • ipanax
        potteri2010 kirjoitti:

        kivetylle pihamaalle. Siellä on vielä yksi räme.

        Miten sen muotokuvan salasanan saa selville joka ei kerro salasanaa jos ei ole yksin??
        Se joka on muistaakseni maasillan sisäänkäynnin luona.


      • muita oppilaita
        ipanax kirjoitti:

        Miten sen muotokuvan salasanan saa selville joka ei kerro salasanaa jos ei ole yksin??
        Se joka on muistaakseni maasillan sisäänkäynnin luona.

        sauvalla, niin ne poistuvat.


      • potter ja feeniksi
        muita oppilaita kirjoitti:

        sauvalla, niin ne poistuvat.

        siitä toisesta kerroksesta saa kaikki löytöpisteet? puuttuu vielä 50 %.


    • Apuja??

      Miten saa Hagridin majal 100% pisteit??! Mitä pitää niinku tehä??

    • AUTTAKAA MUA??!

      Missä hemmetissä ne kaikki paketit on??? APU OIS TARPEEN!!!

      • Harrry Potter

        yks niist paketeist o ainaki siel hadrigin majan lähel


      • 5325
        Harrry Potter kirjoitti:

        yks niist paketeist o ainaki siel hadrigin majan lähel

        Mä en nyt enää löydä sitä pirun lentävää kirjaa, mutta löysin sen toisen kirjan sieltä taaimmaisesta kirjastosta, onko tämä nyt sitten se lentävä kirja? Mitä sitten pitää tehdä kirjastossa?


      • potterifani
        5325 kirjoitti:

        Mä en nyt enää löydä sitä pirun lentävää kirjaa, mutta löysin sen toisen kirjan sieltä taaimmaisesta kirjastosta, onko tämä nyt sitten se lentävä kirja? Mitä sitten pitää tehdä kirjastossa?

        tämä kirja on kalkaroksen aineeseen tarvittava kirja, mutta se tehtävä tulee vasta myöhemmin.


      • Harry Potter oopt
        potterifani kirjoitti:

        tämä kirja on kalkaroksen aineeseen tarvittava kirja, mutta se tehtävä tulee vasta myöhemmin.

        Miten saan Colinin kameran ja mitä pitää sen pikku open kaa pitää tehä


      • Kobronliitti
        Harry Potter oopt kirjoitti:

        Miten saan Colinin kameran ja mitä pitää sen pikku open kaa pitää tehä

        Colinin kameran löytää kivitetyltä pihamaalta. Kamera sijaitsee korkealla ulkokaton rajassa, joten sinne pitää joutua kiipeämään. Pistä penkki Colinin lähellä olevan seinän luo, josta pääsee kiipeämään ylös. Siinä on myös se kasvi, joka pitää sytyjolla polttaa pois. Eteenpäin pääsee, kun korjaa tarvittavia putken ja muurin palasia.

        Pikkuopella tarkoittanet Lipetitiä? Hänelle pitää tehdä esse, ja myöhemmin sen jälkeen suorittaa VIP-koe, tämän luokassa, jossa siis Lipetit sanoo aina samassa jörjestyksessä tietyt taiat, jotka pitää sitten suorittaa oikeisiin esineisiin mahdollisimman nopeasti.

        Itselläni on ongelmia myös saada peli sataprosenttisesti läpi. Hagridin mökki ja kivipiiri ovat vielä pahasti kesken.


    • Moikka
      Haluaisin tiätää miten sen pimeyden voimilta suojautumis luokan saa 100 prosenttiseksi?

      • hÄH!?!!

        en tajuu löysinjo kaks....yhen kirjastost ja yks suurest salist mist muualt pitää ettii?


    • SiriusBlack

      Oon siinä kohassa jossa mun pitää auttaa Dean Thomassia sabotoimaan kellotornin kello, mut en ymmärrä mihin järjestykseen ne ratakset pitää laittaa. Vaihtelen raittaiden paikka mut sit Dean aina huutaa "OTA SE POIS!!" En vaan älyy!!! (Nintendo Wii)

      vastatkaa!!

      • moimoimoi113124

        kato youtubest video miten sen pääsee senkellotornin jutun


    • Haba007

      Kierrellyt ja kaarrellut mutta ei osu ilmotustaulu silmiin - semmoinen pitäis löytyy. Onko kenelläkään antaa vinkkiä missä on?

      • sfgfgs

        löytyy rohkelikon oleskeluhuoneesta. se on heti siinä kun tulet ovesta sisään vasemmalla puolella, semmonen suorakaiteen muotonen musta. tee siihen tulejo tai tönimös, niin se kääntyy.


    • malfoy123456789

      mikä hemmetti on potti?? siis tossa kirjaston shakki-pelissä oon melkee voittanu ni se sanoo et potti ja sit peli loppuu ja mä hävisin.. :oo

    • Ansku_28

      Tietääkö kukaan mitä kyseisen pelin eteisaulassa, palkintohuoneessa ja taikajuomien luokassa pitää tehdä?
      Minulla näissä kaikissa kolmessa 0%. Toivottavasti joku voi auttaa.

    • Ansku_28

      Mistä saan tietää Luihuisten muotokuvan salasanan? Ja sit se muotokuva joka sanoo, et tunnelin päässä valoa tai jotain siihen suuntaan??

    • Minä =)

      Hei kertokaa mulle joku houkutteleva katkelma siitä kirjasta:):):)

    • Potterfani98

      Kuinka saan maasillalta 100%??? Oon pelannu 99% läpi ja se on ainoo paikka mistä ei oo viel 100%. Ei löytyny youtubestakaa... Kertokaa!!!

    • unbelieveble

      Hei mistä Oljo löytyy????

    • Didid

      Mistähän löytyy Lipetitin tehtävään tarvittava vastaloitsukirja ja Verson tehtävää varten Neville? :D

    • gunneghqeughalg

      Mitä pitää tehdä että saa taikajuomien luokassa 100%??

    • Auttakaa;))!!!! pääs

      Helppiä! Tartten apua siinä kohas kun on kaikki rämeet tehny, kellotornin viottanu,pällöläs oon käyny sitä auttaa ja sit ne ihme kuulolaittet tuhonnu niin ku kysyn hermionelta tai ronilta ne sanoo kato Kelmien kartasta missä muut akn jäsenet o sit kun katon siel on vaa 3 opettajaa eli mitä Mun pitää tehä?? kiitti jos joku vastais :)

      • pelaajan sisko

        sun pitää tehä ne opejen tehtävät...


    • pelaajan sisko

      Miten löytää sen Päivän Profeetan joka tarvitaan kirjaston muotokuvaa varten ja miten sen saa? Entä kuka koulussa on ollu yli 50 vuotta... 3. kerroksen käytävän muotokuvaa varten?

    • Hihii :)

      Päivän profeetan saat, kun menet suureen saliin ja siellä satin päässä on se hieno pömpeli, jonka takana dunbledore aina seisoo, niin tee siihen loitsu (joku tulejo) niin sitten sieltä katosta lentää ne pöllöt ja tiputtaa pöydälle sen lehden :)

      Ja sitten vielä, että suoritin sen muotokuvan tehtävän, jossa piti kysellä muilta muotokuvilta niitä salasanoja, mutta nyt unohdin totaalisesti missä ja mikä muotokuva oli kyseessä. Kaikki muut minulla onkin jo, mutta en vain tiedä, missä se oli :D

      • Hihii :)

        hei joo ja sitten se, joka on ollut tylypahkassa yli 50, niin käyppä Myrtin luona :)


      • kyllästynyt harryyn
        Hihii :) kirjoitti:

        hei joo ja sitten se, joka on ollut tylypahkassa yli 50, niin käyppä Myrtin luona :)

        Mun pitäis saada sata prossaa näihin paikkoihin suuri sali, taikajuomien luokka, toinen kerros, hagridin maja, kirjasto, kivetty pihamaa, kivipiiri, maasillan sisäänkäynti, maasilta, muodonmuutoksen pihamaa, neljäs kerros, palkintohuone, pimeydeyden voimilta luokka, pöllölä, rohkelikon oleskeluhuone elikkä aika pitkä lista


    • apuatarvitseva

      APUA! Miten Hagridin majalla saa 100%? :3

    • apuakaipaava

      Ku mun pitää etsiä AK:n jäsenet nii missä ne kaikki on ku mulla ei näy se kartassa?

    • Potterhead

      Miten pääsee rohkelikon huoneeseen kun en tajuu mistä saa salasanan.

    • Potterhead

      VASTAA NOPEESTI PLIIS

    • Juuuhei

      Kysy rohkelikkolaiselta

    • Anonyymi

      Terve halun joko auta meille pikku siskolle laukkuni jää bussille miten voida yhteytä bussi kuskille kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe