Pikkuletit!

Jonskura

Onko Alanyassa pikkulettien tekijöitä?
Onko joku ottanut? Mitä maksoi? Tuliko hyvät? Mistä näitä tekijöitä löytää?

Kaikki kommentit sallittuja!

Minä tahtoisin nimenomaan sellaset päätä myöten menevät letit, lyhyihin hiuksiin! =)

9

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran otin

paikkoja löytyy lähes joka paikasta jotka lettejä tekevät.
      itse otin vuosi sitten ja kyllä ne aika huonosti kestivät, liimasivat päät ja niissä oli hirveä homma ottaa pois.
      thaimaassa olen kahdesti ottanut ja paljon parempaa jälkeä tullut kestänyt paljon kauemmin.'
      taisi maksaa puoli pitkiin hiuksiin n. 20-30e

• lyhyisiib hiuksiin

saako "poika" tukkaan päätä myöten menevät letit mistään vai onko pakko olla puoli pitkäthiukset/pitkät?

• Jonskura
        lyhyisiib hiuksiin kirjoitti:

saako "poika" tukkaan päätä myöten menevät letit mistään vai onko pakko olla puoli pitkäthiukset/pitkät?

Mäkin tahon just sellaset päätämyöten menevät!
        Olenkin tässä miettinyt, että miten sen siellä saa ilmaistua että tahtoo sellaset, vai onko niilä jotain kuvia siellä!?!
        Ite en ole pahemmin lehdistä kuvia löytänyt, ja netistäkin aika kehnosti löytyy....tai minä en ainakaan ole löytänyt, en nyt kyllä mikään googlekingi olekkaan! =)
        Mutta ois kiva jos joku vois kertoa lisempää jos aiheesta tietää...tai jos niitä kuvia netistä löytyy!

• Katja
        lyhyisiib hiuksiin kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen nänyt lyhyissä hiuksissa letit. Entisellä opettajallani ei ollu mitkään pitkät hiukset ja niissä oli letit..

• Rinsessa_______

sen nimisessä paikassa kuin 'Magic Style' kävin itse ottamassa hiustenpidennyksen, ja kaveri otti pikkuletit. älyttömän hyvää jälkeä, ja saatiin tingittyä hinnatkin alas. en muista paljonko letit maksoi, paljon vähemmän ainakin kun suomessa. ja kaverille laitettiin kuidut, että kyllähän se hinta siitä vielä tipahtaa jos niitä ei halua. paikka löytyy damlatas streetiltä, postin viereinen rakennus.

sitten vielä semmoista, tietääkö kukaan ketään, joka olisi alanyaan lähdössä 8.9??
      tjären matkalle olen lähdössä, kaverit lähtevät viikkoa aikasemmin, joten yksin olen lennolle lähdössä, ja olisi mukava tietää jos olisi väkeä lähdössä??

• mäenkeksirekisteröimätöntä

sen nimisessä paikassa kuin 'Magic Style' kävin itse ottamassa hiustenpidennyksen, ja kaveri otti pikkuletit. älyttömän hyvää jälkeä, ja saatiin tingittyä hinnatkin alas. en muista paljonko letit maksoi, paljon vähemmän ainakin kun suomessa. ja kaverille laitettiin kuidut, että kyllähän se hinta siitä vielä tipahtaa jos niitä ei halua. paikka löytyy damlatas streetiltä, postin viereinen rakennus.

sitten vielä semmoista, tietääkö kukaan ketään, joka olisi alanyaan lähdössä 8.9??
      tjären matkalle olen lähdössä, kaverit lähtevät viikkoa aikasemmin, joten yksin olen lennolle lähdössä, ja olisi mukava tietää jos olisi väkeä lähdössä??

• Jonskura

Me ollaan menossa 8.9, mutta lähdemme Oulusta Deturin matkalle.
        Kiitos hyvistä neuvoista. osaapa ainakin jostakin käydä kyseleen.
        paljonko hiusten pidennys maksoi?

• enkeksi-_
        Jonskura kirjoitti:

Me ollaan menossa 8.9, mutta lähdemme Oulusta Deturin matkalle.
        Kiitos hyvistä neuvoista. osaapa ainakin jostakin käydä kyseleen.
        paljonko hiusten pidennys maksoi?

hiustenpidennys oli aika tarkkaan 200 euroo (on niin paksu letti että piti laittaa aika paljon sitä tukkaa). oli kyllä tosi kauniit

• mäenkeksirekisteröimätöntä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe