Onko Alanyassa pikkulettien tekijöitä?
Onko joku ottanut? Mitä maksoi? Tuliko hyvät? Mistä näitä tekijöitä löytää?
Kaikki kommentit sallittuja!
Minä tahtoisin nimenomaan sellaset päätä myöten menevät letit, lyhyihin hiuksiin! =)
Pikkuletit!
9
1787
Vastaukset
- kerran otin
paikkoja löytyy lähes joka paikasta jotka lettejä tekevät.
itse otin vuosi sitten ja kyllä ne aika huonosti kestivät, liimasivat päät ja niissä oli hirveä homma ottaa pois.
thaimaassa olen kahdesti ottanut ja paljon parempaa jälkeä tullut kestänyt paljon kauemmin.'
taisi maksaa puoli pitkiin hiuksiin n. 20-30e- lyhyisiib hiuksiin
saako "poika" tukkaan päätä myöten menevät letit mistään vai onko pakko olla puoli pitkäthiukset/pitkät?
- Jonskura
lyhyisiib hiuksiin kirjoitti:
saako "poika" tukkaan päätä myöten menevät letit mistään vai onko pakko olla puoli pitkäthiukset/pitkät?
Mäkin tahon just sellaset päätämyöten menevät!
Olenkin tässä miettinyt, että miten sen siellä saa ilmaistua että tahtoo sellaset, vai onko niilä jotain kuvia siellä!?!
Ite en ole pahemmin lehdistä kuvia löytänyt, ja netistäkin aika kehnosti löytyy....tai minä en ainakaan ole löytänyt, en nyt kyllä mikään googlekingi olekkaan! =)
Mutta ois kiva jos joku vois kertoa lisempää jos aiheesta tietää...tai jos niitä kuvia netistä löytyy! - Katja
lyhyisiib hiuksiin kirjoitti:
saako "poika" tukkaan päätä myöten menevät letit mistään vai onko pakko olla puoli pitkäthiukset/pitkät?
Kyllä minä ainakin olen nänyt lyhyissä hiuksissa letit. Entisellä opettajallani ei ollu mitkään pitkät hiukset ja niissä oli letit..
- Rinsessa_______
sen nimisessä paikassa kuin 'Magic Style' kävin itse ottamassa hiustenpidennyksen, ja kaveri otti pikkuletit. älyttömän hyvää jälkeä, ja saatiin tingittyä hinnatkin alas. en muista paljonko letit maksoi, paljon vähemmän ainakin kun suomessa. ja kaverille laitettiin kuidut, että kyllähän se hinta siitä vielä tipahtaa jos niitä ei halua. paikka löytyy damlatas streetiltä, postin viereinen rakennus.
sitten vielä semmoista, tietääkö kukaan ketään, joka olisi alanyaan lähdössä 8.9??
tjären matkalle olen lähdössä, kaverit lähtevät viikkoa aikasemmin, joten yksin olen lennolle lähdössä, ja olisi mukava tietää jos olisi väkeä lähdössä?? - mäenkeksirekisteröimätöntä
sen nimisessä paikassa kuin 'Magic Style' kävin itse ottamassa hiustenpidennyksen, ja kaveri otti pikkuletit. älyttömän hyvää jälkeä, ja saatiin tingittyä hinnatkin alas. en muista paljonko letit maksoi, paljon vähemmän ainakin kun suomessa. ja kaverille laitettiin kuidut, että kyllähän se hinta siitä vielä tipahtaa jos niitä ei halua. paikka löytyy damlatas streetiltä, postin viereinen rakennus.
sitten vielä semmoista, tietääkö kukaan ketään, joka olisi alanyaan lähdössä 8.9??
tjären matkalle olen lähdössä, kaverit lähtevät viikkoa aikasemmin, joten yksin olen lennolle lähdössä, ja olisi mukava tietää jos olisi väkeä lähdössä??- Jonskura
Me ollaan menossa 8.9, mutta lähdemme Oulusta Deturin matkalle.
Kiitos hyvistä neuvoista. osaapa ainakin jostakin käydä kyseleen.
paljonko hiusten pidennys maksoi? - enkeksi-_
Jonskura kirjoitti:
Me ollaan menossa 8.9, mutta lähdemme Oulusta Deturin matkalle.
Kiitos hyvistä neuvoista. osaapa ainakin jostakin käydä kyseleen.
paljonko hiusten pidennys maksoi?hiustenpidennys oli aika tarkkaan 200 euroo (on niin paksu letti että piti laittaa aika paljon sitä tukkaa). oli kyllä tosi kauniit
- mäenkeksirekisteröimätöntä
sen nimisessä paikassa kuin 'Magic Style' kävin itse ottamassa hiustenpidennyksen, ja kaveri otti pikkuletit. älyttömän hyvää jälkeä, ja saatiin tingittyä hinnatkin alas. en muista paljonko letit maksoi, paljon vähemmän ainakin kun suomessa. ja kaverille laitettiin kuidut, että kyllähän se hinta siitä vielä tipahtaa jos niitä ei halua. paikka löytyy damlatas streetiltä, postin viereinen rakennus.
sitten vielä semmoista, tietääkö kukaan ketään, joka olisi alanyaan lähdössä 8.9??
tjären matkalle olen lähdössä, kaverit lähtevät viikkoa aikasemmin, joten yksin olen lennolle lähdössä, ja olisi mukava tietää jos olisi väkeä lähdössä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644