Minkä perusteella tuo autosound power designer oikeen laskee noita sulakkeen ja johtopaksuuksien tarpeita.
Mulla on 4x75wrms ja 1x225 wrms vahvarit ja 1 faradin konkka autossa mutta niinku mulla pitäis olla ton järjestelmän mukaan 35neliöinen virta kaapeli ja 125A sulake.
Tällä hetkellä mulla on 16 neliöinen kaapeli ja 60A sulake ja hyvin tuntuu riittävän.
Minkä perusteella
autosound
2
499
Vastaukset
- hifihelppijä
Otsikossa.
- Liianiso
125A sulake tuntuu aika pirun isolta noille virran kulutuksille.
Kun jos mun virrankulutus on jotakuinkin 40A jatkuvana ja piikkinä hieman enemmän. Niin eihän tollanen 125A sulake voi kärähtää oikosulku/vikavirta tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328