pelaan LC:tä. Pelaan 15 min. Sitten peli pysähtyy ja joudun katkaisemaan virran tietokoneesta ja aloittamaan alusta. Mitä teen?
No höh
5
477
Vastaukset
Koitappa päivittää näytönohjaimen ajuri uudempaan versioon, mulla teki kone samaa, mutta kone käynnisty uudestaan 15min kuluttua.
- Nörtti Nyhverö
Miten se tapahtuu?
- Rekkamimmi
Nörtti Nyhverö kirjoitti:
Miten se tapahtuu?
Ensin otat selville mikä näytönohjain sinulla on: Käynnistä-valikko, oikealta Suorita... ja kirjoita boksiin dxdiag. Sieltä välilehdeltä Näyttö näet mikä näytönohjain sinulla on. Esim. minulla on Nvidia GeForce 7600 GS. Ja tuo ensimmäinen sana on se firma joka on kehittänyt kyseisen näyttiksen ja tarjoaa sille ajurit. Mene googleen ja googleta se eka sana. Sen firman sivuille kun pääset, niin sieltä sit pitäisi löytyä uusin ajuri kortille. Jos et osaa englantia, pyydä mukaan joku sellainen joka osaa.
- hellevi
Rekkamimmi kirjoitti:
Ensin otat selville mikä näytönohjain sinulla on: Käynnistä-valikko, oikealta Suorita... ja kirjoita boksiin dxdiag. Sieltä välilehdeltä Näyttö näet mikä näytönohjain sinulla on. Esim. minulla on Nvidia GeForce 7600 GS. Ja tuo ensimmäinen sana on se firma joka on kehittänyt kyseisen näyttiksen ja tarjoaa sille ajurit. Mene googleen ja googleta se eka sana. Sen firman sivuille kun pääset, niin sieltä sit pitäisi löytyä uusin ajuri kortille. Jos et osaa englantia, pyydä mukaan joku sellainen joka osaa.
Minulla on myös sama ongelma ja haluaisin kokeilla tuota ajurin päivitystä. Miten onnistuu Nvidia GeForce2:seen, löysin Nvidian nettisivut mutten tiedä mistä löytyy ajurien päivitykset... :/
Jos joku ihana ihminen neuvoisi??
- Nörtti Nyhverö
Poistin kaikki naapurustot ja nyt ei jumita enää. Kiitos kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062