pelaan LC:tä. Pelaan 15 min. Sitten peli pysähtyy ja joudun katkaisemaan virran tietokoneesta ja aloittamaan alusta. Mitä teen?
No höh
5
500
Vastaukset
Koitappa päivittää näytönohjaimen ajuri uudempaan versioon, mulla teki kone samaa, mutta kone käynnisty uudestaan 15min kuluttua.
- Nörtti Nyhverö
Miten se tapahtuu?
- Rekkamimmi
Nörtti Nyhverö kirjoitti:
Miten se tapahtuu?
Ensin otat selville mikä näytönohjain sinulla on: Käynnistä-valikko, oikealta Suorita... ja kirjoita boksiin dxdiag. Sieltä välilehdeltä Näyttö näet mikä näytönohjain sinulla on. Esim. minulla on Nvidia GeForce 7600 GS. Ja tuo ensimmäinen sana on se firma joka on kehittänyt kyseisen näyttiksen ja tarjoaa sille ajurit. Mene googleen ja googleta se eka sana. Sen firman sivuille kun pääset, niin sieltä sit pitäisi löytyä uusin ajuri kortille. Jos et osaa englantia, pyydä mukaan joku sellainen joka osaa.
- hellevi
Rekkamimmi kirjoitti:
Ensin otat selville mikä näytönohjain sinulla on: Käynnistä-valikko, oikealta Suorita... ja kirjoita boksiin dxdiag. Sieltä välilehdeltä Näyttö näet mikä näytönohjain sinulla on. Esim. minulla on Nvidia GeForce 7600 GS. Ja tuo ensimmäinen sana on se firma joka on kehittänyt kyseisen näyttiksen ja tarjoaa sille ajurit. Mene googleen ja googleta se eka sana. Sen firman sivuille kun pääset, niin sieltä sit pitäisi löytyä uusin ajuri kortille. Jos et osaa englantia, pyydä mukaan joku sellainen joka osaa.
Minulla on myös sama ongelma ja haluaisin kokeilla tuota ajurin päivitystä. Miten onnistuu Nvidia GeForce2:seen, löysin Nvidian nettisivut mutten tiedä mistä löytyy ajurien päivitykset... :/
Jos joku ihana ihminen neuvoisi??
- Nörtti Nyhverö
Poistin kaikki naapurustot ja nyt ei jumita enää. Kiitos kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532