Oletteko kuulleet Einin uutta singleä Kuumia tuulia? Näkyy joillakin listoillakin olevan ja jossain päin Suomea soivan, vaan en minä ole sitä kuullut, vaikka olen kuinka yrittänyt kanavoilla hyppiä.
Kuumia tuulia
5
813
Vastaukset
- laila kyrsäs
Eikös levyn nimi ole kuumia aaltoja.
- siinä
lauletaan että "annoit kuumia tuulia, sydämesi annoit, valoja vannoit sä rakkauden, annoit kuumia tuulia, sylissäsi kannoit, kuumia huulia mä rakastin niin"
Ihan ok laulu, hyvä että tulee uutta musiikkia Einiltä, olen odottanutkin. - raija vaan
siinä kirjoitti:
lauletaan että "annoit kuumia tuulia, sydämesi annoit, valoja vannoit sä rakkauden, annoit kuumia tuulia, sylissäsi kannoit, kuumia huulia mä rakastin niin"
Ihan ok laulu, hyvä että tulee uutta musiikkia Einiltä, olen odottanutkin.Moikka! Kuulin laulun KUUMIA TUULIA Einin konsertissa vihreillä niityillä ja radiosta. Hyvä EINI biisi, Einin näköinen, menevä ja kaikin puolin ok! Lisää tämmöstä Einiltä odotellaan...
- Tumba
Joo, kyllä KUUMIA TUULIA listoilla on, en nyt muista sen paikallisradion nimeä...
- Hyvä kappale !
Kyllä se Einin ihanan kesäinen laulu radiosta kuuluu!
Mutta pikku vihje, käy toivomassa esim. Radio Suomen "puhelinlangat laulaa" ohjelmassa.
Monesti sieltä saa kuulla sellaisia kappaleita, joita ei muuten niin muut kanavat soitakaan..
Toivekonsertti perjantaisin klo 17.33-20.45.
Toiveet puhelimitse tai tekstiviestillä tai sähköpostitse..
ELI tässä osoite, ole hyvä! Ja tsemppiä toiveeseesi! Toivottavasti päästään kaikki kuulemaan Einiä ja Kuumia tuulia! =)
http://lotta.yle.fi/ijulkaisu.nsf/sivut/puhelinlangat
ILOISTA KESÄN JATKETTA! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä272279Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281626Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241403- 891402
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1211024
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234866kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13734- 10710