Virustorjuntaohjelman esto

pirupark

Minulla on Mion navigaattori joka reistailee. Minulla on CD-ROM jolla saisin palautettua laitteen toimivaksi. Asennuksen pääsee tekemään vain sulkemalla palomuurin ja virustorjuntaohjelmat. Rompulla on tiedosto "Recovery" jota en edes löydä Windows Explorerilla eli taustalla pyörii joku ohjelma joka estää asennuksen. Firman läppärillä en pääse blokkaamaan kun minulla ei ole admin-oikeuksia. Pöytäkoneessani minulla oli pari vuotta sitten F-Secure, mutta olen tainnut sen poistaa kun en halunnut ostaa päivitystä - ikonia kun ei enää ole. Task Managerilla en löydä sovellusta jonka sulkea. Mikä on muuten "Skdaemon"? Kiitos jo etukäteen.

3

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkoiset

tunnukset F-Securesta ja tehnyt sen rammaksi, mutta se voi olla rippeillään vielä vaikuttamassa Recovery-CD:n toimintaan.
      Yksi tapa poistaa FS kokonaan on mennä Etsi-toimintoon ja hakea kaikki kansiot koskien F-Securea ja DataFellowsia (terveisiä 4567, kun muistutit viimeksi). Ja poistaa ne hiiren oikealla. Laita ennen hakua haun Lisävaihtoehtoihin etsintä järjestelmäkansiot, piilotiedostot ja alikansiot.
      Poistettuasi vois ajaa Ccleanerin siivoajalla ("tutki" ja "aja ccleaner" sekä "virheet", "etsi rekisterin virheitä" ja "korjaa virheet") oletusasetuksilla. Ladatessa älä ota Yahoo Toolbaria.

Task Managerissä sovelluksissa ei näy taustasuojauksena vaikuttava virusohjelma.
      Onko sulla jokin muu virusohjelma pöytäkoneessasi?

Skdaemon on Windowsin osa, mutta jotkin virukset naamioituvat sillä nimellä. Sijainti voi kertoa jo paljon. Tuossa linkissä lisää tietoa

http://www.file.net/process/skdaemon.exe.html

• Pirupark

Suurkiitokset! Kokeilen jahka ehdin....

• haitta pois
        Pirupark kirjoitti:

Suurkiitokset! Kokeilen jahka ehdin....

Jos on jäänyt jotain f-securesta, ne saat pois tällä: http://support.f-secure.fi/fin/home/supportissue/

Siellä on ainakin 2006 ja 2007 f-securen poisto-ohjelmat ja varmaan on vielä 2005.

Minulla auttoi poisto-ohjelma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1199
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1139
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe