Eläinlääkäri...

---?___

Kissani hengitys rahisee välillä ja välillä se vaukuttaa hengästyneeltä vaikka ei olisi mitään liikkunutkaan. Se oksentaa usein (ei aina) ruokansa. Se on sisäkissa ja rokotettu vuonna 2005 ja on 5vuotias. Madotuksista minulla ei ole hajuakaan sillä sain kissan vasta 2viikkoa sitten kun sen omistaja ei voinut enään pitää sitä allergian takia. Kuitenkin,kysymys kuuluu: Maksaako eläinlääkärillä käynti jotain jos hän toteaa kissan terveeksi? Sillä minulla ei ole rahaa tällähetkellä kovinkaan paljon ja en halua maksaa turhaan. Tottakai jos kissa on sairas niin olen vaikka viikon syömättä jos pakko on pulittaa isot rahat lekurille...

5

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • catmania

Tietysti maksaa.Eläinlääkäri tekee työtä kun tutkii kissaa onko se terve ja meneehän siinä yksi vastaanottoaika ihan niin kuin terveyskeskuksessakin ihmisillä.
      Eläinlääkärille voi soittaa ja kysyä hintoja ettei tarvitse sitten jännittää että riittääkö rahat.
      Jos sitten lääkäri ehdottaa jotain hoitoja tai lisä tutkimuksia kannattaa heti kysyä hintaa ettei tule yllätyksiä.

• eläinlääkärissä käynti maksaa. Peruskäynti ilman lisätoimenpiteitä ehkä n. 60-80 euroa.
      Oksentaminen viittaa siihen että sillä saattaa olla matoja tai jotain ongelmia ruuansulatuksessa. Sinuna hakisin ainakin apteekista matolääkkeet ja antaisin ne kissalle, ensin axiluria (3 päivän kuuri) ja jonkin aikaa sen jälkeen vielä droncit-lääkkeen.
      Oksenteluun olen joskus saanut kissalleni lääkkeet suoraan apteekkiin pelkästään soittamalla eläinlääkärille.
      Kissa hengityksen rahina ja outo väsymys ovat kyllä oireita joiden vuoksi veisin kissan eläinlääkäriin.

• Mona<3

Meillä käynnin hinta 25E, jos ei hoidettavaa ole... Aika kalliilta kuulosti tuo sinun hintasi...

• Mona<3 kirjoitti:

Meillä käynnin hinta 25E, jos ei hoidettavaa ole... Aika kalliilta kuulosti tuo sinun hintasi...

mutta suunnilleen tuo hinta minun piti maksaa kun vein kissani päivystykseen onnettomuuden takia eräänä sunnuntaiaamuna pari vuotta sitten. Hyvä jos on halvempi muuten!

• tiitukkka
        dooralee kirjoitti:

mutta suunnilleen tuo hinta minun piti maksaa kun vein kissani päivystykseen onnettomuuden takia eräänä sunnuntaiaamuna pari vuotta sitten. Hyvä jos on halvempi muuten!

Minä kun vein päivystykseen virtsavaivojen takia, maksoi käynti 113€. Että sillai.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      181
      3078
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      68
      1940
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      309
      1926
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1891
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      25
      1711
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      30
      1570
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1392
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1273
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1142
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1072
    Aihe