Yleensä hiffaan nää yhdistämis hommat heti, mut nyt meni sormisuuhun...
On Daewoon tv, Philipsin tollanen "Halpis" digiboxi ja Philipsin tallentava dvd...
Nyt ongelmana on, miten saan tallentavassa dvd:ssä näkymään digikanavat...
DVD:n ohjeissa kun ei lue mitään digiboxin kanssa ja digiboxin ohjeet olen jo hukannut, tv on suht vanha eli ohjeet myös kadonneet...
Eli ilmeisesti johdot ei ole ihan kohdallaan tai jotain muuta... Help :)
Help
Tiina.
1
235
Vastaukset
- dasdasdas
Jos digiboksissa on 2 scartia, kytke johdot näin:
boksi(tv) tv(scart1)
boksi(vcr) dvd(scart1)
Valitse tallentimessa av-kanava, joka vastaa tuota ykkös-scartia. Av-kanava voi olla nimetty esim av1, e1, ext1, l1, line1 tms. Yleensä ne löytyvät kanavalistassa ykkösestä alaspäin selaamalla. Voivat olla jonkin av-napin takanakin. Riippuu laitteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3516432Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01160- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813