onko kyseinen puhelin minkälainen???
olen nimittäin ehkäpä ostamassa.
Samsung SGH-E250
5
3694
Vastaukset
- ihuna .)
Viikon verran olen käytellyt. Valikkotoimintojen kanssa on hieman haparointia, mutta muuten oikeinkin toimivan oloinen puhe-elin. Ihanan kevyt ja näyttö on todella selkeä. Mahtuu farkun taskuun näpsäkästi.
Ainoa mitä en ole saanut toimimaan on valokuvien postaaminen sähöpostilla ( tuolla alempana neuvoja huutelen ).
12 vuoden Nokialaisuuden jälkeen tämä on toinen samsunkini ja olen ollut merkin vaihtooni perin tyytyväinen.- netta
kuulostaa hyvältä siis :D
- ihana elin
Mulla on ollu aikasemmin noin 15 vuotta nokialainen,sitten LG,sen jälkeen pari samsungin simpukkaa ja nyt kuukauden verran E250,johon olen enemmän ku tyytyväinen,muistikortin kun hankit lisäks,niin hyvä on,mielummin ScanDiskin muistikortti,koska Kingstonien kanssa on kuulemma ollut sopimattomuusongelmia
- Vilkaiseppa tästä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=4500000000000559&posting=22000000033301193
Eivät arvosta asiakasta pätkän vertaa. Vaan tekevät kaiken mahdollisimman vaikeaksi. ;(- vastatkaa
mistä kaupasta ja missä paikka kunnassa on se kauppa mistä saa sen samsungin sgh-e250
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1472896SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän591882Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava981848Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3031799Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201650Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291349Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181233Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052