pikkuveljeni n. 3 v tuppasi sekoittamaan joskus asioita.. Olimme junamatkalla kaupunkiin ja meidän lisäksi vaunussa istui, tuohon aikaan hyvinkin harvinainen näky, nimittäin pikimusta mies. Veljeni osoitti sormella miestä ja huusi "Kato äiti tiikeri!"
Lausumasta voinee päätellä mitä veljeni tarkoitti...
Minä taasen Seurasaaressa syöttäessäni oraville pähkinöitä tokaisin äidilleni, että annetaan äiti jäniksille käpyjä.
Ja kerran syödessäni rusinoita, laatikossa oli pienen pieni mato. Mato säikäytti minut niin, että hyppäsin tuolin päälle ja huusin suoraa kurkkua, että "Se mato katsoi suoraan mun silmiin!!"
Siis millä mato katsoo...???
70-luvulla
paikallisjunassa
0
654
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 41820
- 56816
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135782Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691