Päästäppä

paineita

sisko! Mikä ottaa sua tänään pattiin???Palsta on vapaa!!!

30

2689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thumbelina

pattiin, että pitää tänä kauniina sunnuntaina olla töissä! Paljon mukavampaa olis olla vaikka rannalla...

• pännii

eilinen ilta ja vähän yökin:(
      Mä tunnen olevani ihmisistä typerin.Miksi teen ja sanon toisin kuin olen ajatellut?Noh,turha on itkeä kaatunutta maitoa...täytyy vaan pyyhkiä sotku pois ja kaataa uusi maito lasiin.

• Menitkö

naisiin? Jos menit, niin mikä siinä nyt niin huonosti meni? Eiks se ollut hyvä kun pääsit? Kaikki ei pääse ollenkaan,vaikka kuinka vonkais.

• sanotaan siskoksi

ja se että täällä on taas liikaa katkeria heteroita jotka luulevat että kuullaan ekaa kertaa niiden järisyttäviä teorioita tai ehdotuksia tai porvoiluja. Nämä yksilöt vielä ovat niitä innokkaimpia lisääntyjiä, minä olen huolissani, huolissani siskot.
      Myöskin minua hieman sylettää miehen logiikka, täällä ne puhuvat jostain itselleen tärkeästä asiasta (penis ja sperma) kuin, en edes tiedä ketkä muut käsittelevät asiat niin yksioikoisesti. Minä olen nähnyt miehen logiikan yksinkertaisuuden ja kuinka kun tulee ongelmakohta, siitä vain jatketaan samalla reseptillä yli. En sanoisi jankuttamiseksi, mutta eivät osaa päästää irti siitä "helmestä" jonka luulivat keksineensä(penis ja sperma).
      Minä en ole varmaan ikinä kuullut naisen sanovan "päästelläänpä vähän paineita". Ja minä olen naisten seurassa paljon.

• Catsy_666

En minäkään ole koskaan kuullut naisten käyttävän tuota sanontaa.

Minua ottaa päähän raatokärpäset. Kuolevalla on paljon ystäviä yht'äkkiä.

• _MRS_
        Catsy_666 kirjoitti:

En minäkään ole koskaan kuullut naisten käyttävän tuota sanontaa.

Minua ottaa päähän raatokärpäset. Kuolevalla on paljon ystäviä yht'äkkiä.

Mullekin tulee ihan jotain muuta paineiden päästämisestä mieleen kuin jurppiminen. Lähinnä joku kone, josta pitää päästää paineet pihalle jostain venttiilistä. Mehän emme ole koneita - tietääkseni ja venttiili, mistähän päin kehoa semmoinen pitäisi löytyä?

• Tällainen.

Se että rakastan naista, jolla on myös tunteita minua kohtaan, mutta emme voi olla yhdessä. Lisäksi hän aikoo palata takaisin perheensä luokse. Yritämme olla ystäviä, vaihtelevalla menestyksellä.

• Painaa mieltä

Minulla on meneillään vaikea vaihe ihmissuhteessa, josta en tiedä mihin päädytään. Ja suurinpiirten kaikki muutkin asiat ottavat juuri nyt päähän.

• ja suhe näyttää

epätodennäköiseltä, koska kaikki muu menee mun edelle.

• päähän

se että kerroin tyttöystäväni muutamalla ystävälle, joita tapaan melko harvoin. Tämän kertomisen jälkeen on ollut vain hiljaisuutta... hiljaisuutta... hiljaisuutta... hiljaisuutta.... hiljaisuutta.

Tarkennus: Ei minua se kertominen ota päähän, vaan tämä hiljaisuus.

• väärään ihmiseen

Miksi ihmeessä ei voi ihastua sellaiseen joka tuntisi samoin, tosi masentavaa...

• veit sanoman suustani

epäreilua tällainen

• se on todella
        veit sanoman suustani kirjoitti:

epäreilua tällainen

syvältä ja epäreilua, nyyh...

• epäreilua

Mulla on ihan sama tilanne. Voisiko asialle tehdä jotain? Lyödään kaikki, samasta kohtalosta kärsivät, viisaat päämme yhteen. Jos vaikka yhdessä keksisimme ratkaisun.

• dams...

pukkaa täälläkin..:(

• aikaan iso
        epäreilua kirjoitti:

Mulla on ihan sama tilanne. Voisiko asialle tehdä jotain? Lyödään kaikki, samasta kohtalosta kärsivät, viisaat päämme yhteen. Jos vaikka yhdessä keksisimme ratkaisun.

kumaus, josta lähtevät aivosäteet vaikuttaisivat ihastusten tajuntaan niin että tuupertuisivat.;)

• hänet elvyttää
        aikaan iso kirjoitti:

kumaus, josta lähtevät aivosäteet vaikuttaisivat ihastusten tajuntaan niin että tuupertuisivat.;)

tekisin sen hellästi ja hiljaa

• äijä!!!!
        hänet elvyttää kirjoitti:

vein äskön kuivamaan parvekkkeelle pestyt piletys vaatteet niin taas se ukko alko käristään hikisiä mitälie makkarooita!!!eihän parekkeella saa rillata prkle!!!!!!!

• vaattees
        äijä!!!! kirjoitti:

vein äskön kuivamaan parvekkkeelle pestyt piletys vaatteet niin taas se ukko alko käristään hikisiä mitälie makkarooita!!!eihän parekkeella saa rillata prkle!!!!!!!

yöksi ulos kuivumaan.Aamulla ne on raikkaamman tuoksuiset kuin päivällä kuivatetut ja tuskin naapuris yöllä grillaa?
        Eikä ole kivaa tämäkään kun naapurit röökaa "meikäläisellä",nimittäin siltä tuntuu kun alakerrasta leijailee savut suoraan mulle ja se on vielä sallittua.Sulla on sentään laillinen oikeus valittaa niistä hikisten makkaroiden grillaamisista partsilla:)

• millä voi

arvioida helposti toisen kiinnostuksen ennenkuin laittaa omat tunteensa peliin. Tämä "koe" on huomaamaton, koska siinä odotetaan vain toisen tekevän erään pienen teon ennenkuin laitetaan omat tunteet tosissaan peliin. Kyseinen testi on varma. Olen itse päättänyt, että pidän tästä lähtien varani, että ei koskaan enää satu lipsahduksia. Testi on huippusalainen, enkä paljasta sitä edes tässä.

terveisin nimim. "ei enää vääriä kohteita"

• kaverin kaverilta
        millä voi kirjoitti:

arvioida helposti toisen kiinnostuksen ennenkuin laittaa omat tunteensa peliin. Tämä "koe" on huomaamaton, koska siinä odotetaan vain toisen tekevän erään pienen teon ennenkuin laitetaan omat tunteet tosissaan peliin. Kyseinen testi on varma. Olen itse päättänyt, että pidän tästä lähtien varani, että ei koskaan enää satu lipsahduksia. Testi on huippusalainen, enkä paljasta sitä edes tässä.

Eikö heillä ole tapana tietää näista asioista eniten? kuulostaa pikkulasten leikiltä, kun leikkivät näytä sä ensin, niin mä sitten..

• mutta testi
        kaverin kaverilta kirjoitti:

Eikö heillä ole tapana tietää näista asioista eniten? kuulostaa pikkulasten leikiltä, kun leikkivät näytä sä ensin, niin mä sitten..

on 100% varma ja eettinen tapa selvittää asia.

• kerrot!
        millä voi kirjoitti:

Onko se sun testi jotain samaa teknikkkaa niinku tässäkin nyt.Kerrot että sulla on jotain hyvää,muttet sitä että mitä?
        Mieletön mielenkiinto heräsi välittömästi!

• kysymys on
        kerrot! kirjoitti:

Onko se sun testi jotain samaa teknikkkaa niinku tässäkin nyt.Kerrot että sulla on jotain hyvää,muttet sitä että mitä?
        Mieletön mielenkiinto heräsi välittömästi!

eräästä pienestä teosta joka toisen osapuolen täytyy tehdä. En kai minä tässä paljasta hyvää testiä, koska se ei toimi enää jos kohde tietää sen ja tämän saattaa hyvinkin lukea minun tuleva heilani;)

• parille
        kysymys on kirjoitti:

eräästä pienestä teosta joka toisen osapuolen täytyy tehdä. En kai minä tässä paljasta hyvää testiä, koska se ei toimi enää jos kohde tietää sen ja tämän saattaa hyvinkin lukea minun tuleva heilani;)

jo luovuttaneelle ikisinkulle, kun olen ensin itse saavuttanut sillä tarkoitukseni. Olen nimittäin päättänyt, että se seuraava on se viimeinen ja pysyvä. Siihen asti onnea kaikkien yrityksille:)

• ettei se
        kysymys on kirjoitti:

kuitenkin olisi vähän tekninen juttu,kun täytyyhän sun ihan enste saada se toinen osapuoli tekemään se "pieni teko"!??
        Mä veikkaan että se olis kuitenkin vähän tämmöinen "tippa-tekniikka"! Tiiätkö että toinen oottaa kieli pitkällä putoavaa tippaa..

• se on jotain
        ettei se kirjoitti:

kuitenkin olisi vähän tekninen juttu,kun täytyyhän sun ihan enste saada se toinen osapuoli tekemään se "pieni teko"!??
        Mä veikkaan että se olis kuitenkin vähän tämmöinen "tippa-tekniikka"! Tiiätkö että toinen oottaa kieli pitkällä putoavaa tippaa..

hienosäätöisempää. Mutta nyt täytyy lähteä ulos kauniiseen säähän.

• tälläinen
        se on jotain kirjoitti:

hienosäätöisempää. Mutta nyt täytyy lähteä ulos kauniiseen säähän.

väsytys-tekniikka sitten:P
        Mukavata iltapäivää ja nauti munkin puolesta auringosta:)

• Satutäti Saimaalla
        ettei se kirjoitti:

Juttu menee näin. On saatava toinen kanssaan ulos aurinkoon hyppäämään narua. Jos siinä onnistut, olet onnistunut ja parisuhde varma:D

• SPR:n
        hänet elvyttää kirjoitti:

ensiapukurssit, siis sieltäkö löytyy ratkaisu?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe