Pikku-tuularin asuntokaupoista on kupla puhjennut..
Pikku-tuularin asuntokaupoista on kupla puhjennut..
Syksyn -70% alehinnoilla korvaamme sen.. ;)
On helppo nauraa, vaikka maksaakin läskille vuokraisännälle vuokraa nyt kun tietää että syksyllä on
tulossa -70% ale kuplahintoihin..
Kesäterveisin,
Edward von rommaus
RIKS RAKS JA POKS
4
907
Vastaukset
- Odota vielä hetki..
Itse en lähtisi ostamaan vielä syksyn ensimmäisissä aleissa, vaan katsoisin rauhassa miten homma etenee..
Alussa ale% voi olla aika kohtuullinen n.20-40%
Lopussa kun rommauskäki on rääkynyt viimeisetkin rommaus-ilosanomansa niin silloin tehdään tosi tilit.
Silloin me tuhnut siirrymme omistusasumiseen ja heitetään entisten tuulareiden asentamiin kiukaisiin
löylyä ja naatitaan elämästä.. omakotitaloissa!
Kunnailla vaan kuuluu miten läskivuokraisännät nauraa kun vuokralaisia riittää ja kirpputoreilta saa halvalla vähän käytettyjä tuulipukuja.. - pahasti vanhentuneet
Päivitä tietosi...
Syysrommauksen tilalle tuli syysylennys. Sellainen maltillinen 70%, vuokriin nimittäin. - Tuotahan olet kyllä huutanut
vuosia, mutta kuinkas onkaan käynyt.
- Odottelija vuodesta 2003
Ja nuottien kera voi laulaa tuota!!
Luin jo 2003 näiltä "asiantuntia"aaseilta,että tulee romahdus!
Eikö teihinkään voi luottaa!!
Papit ja säämiehet/naiset saa valehdella, mutta että tekin!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36536
- 25515
- 43492