Haluaa päästä vähän väliä nettiin, ZoneAlarm kysyy päästänkö, ärsyttävän agressiivinen!
Mikä tämä on?
application:Lucomserver.exe
Versio: 1. 63. 6. 0
Miten sen saa pois, vai pitääkö päästää nettiin ja miksi sinne yhtenään pyrkii?
LiveUpdate engine Com module
5
500
Vastaukset
- Kentsu
Se liittyy vissiin Nortonin päivityksiin.Onko sulla Nortonin muuri tai virus-suoja.
- kyllästynyt
Oli mutta kun en uusinut maksullista päivitystä, mitä LiveUpdate tyrkytti agressiivisesti, NortonAntiviruskin lakkasi kokonaan toimimasta ja kun sen huomasin, otin ilmaisen virusohjelman "avastin" netistä ja poistin kaiken/luulin mutta eipä ole poistunutkaan.
Mitä tällä LiveUpdatella enää tekee kun ei ole Nortoniakaan. Onko jokin matkija alan epäillä.
Samoin miten Microsoft Explorerin suomenkielisten päivityssivuissa on niin kamalasti kielivirheitä ovatkohan aitoja nekään? olenkohan vainoharhainen? - eero
kyllästynyt kirjoitti:
Oli mutta kun en uusinut maksullista päivitystä, mitä LiveUpdate tyrkytti agressiivisesti, NortonAntiviruskin lakkasi kokonaan toimimasta ja kun sen huomasin, otin ilmaisen virusohjelman "avastin" netistä ja poistin kaiken/luulin mutta eipä ole poistunutkaan.
Mitä tällä LiveUpdatella enää tekee kun ei ole Nortoniakaan. Onko jokin matkija alan epäillä.
Samoin miten Microsoft Explorerin suomenkielisten päivityssivuissa on niin kamalasti kielivirheitä ovatkohan aitoja nekään? olenkohan vainoharhainen?Jos olet poistanut Nortonin tehtäväpalkin Uninstall-toiminnolla tai Ohjauspaneelin Lisää/poista-toiminnolla, ei pitäisi olla ongelmana enää!
Seuraava vaihe on käydä läpi rekisterieditori ja poistaa sieltä kaikki Nortoniin liittyvä Regedit:illä. Hyviä apuvälineitä tähän ovat RegCleaner ja Adaware.
- jossu
Jos et halua että kyseinen ohjelma yrittää nettiin, blokkaa se zonealarmissa.
Elikkä painat hiiren vasenta nappulaa kyseisen ohjelman kohdalla (access ja server kohdissa), ja laitat punasen ruksin.- kyllästynyt
Kyllä minä ruksit tein. Näyttää vaan jostain ilmestyvän kaiken aikaa! Melkoista pakkomyyntiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652