Historiaan

X-Sherlokki

x-sherlokki nimerkki postuu historian suojiin. Näin ollen siirryn kirjoittelemaan rekisteröitymättömillä nimimerkeillä, kuten te muutkin. Miksikö? Ei vaan hutita enää.
Ai ai, nythän teille tietysti jää aina epäselväksi milloin minä kirjoitan ASIAA, mutta tämmöistä tämä on.
Niin monta kirjaani on jo julkaistu, viimeisin tulee jouluksi kauppoihin, etten enää kai sovikaan kirjailijoiden alut palstalla.
Ugh! Olen puhunut.

T. ®Sherlokki © 2007

12

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X-Sherlokki

Enkä myöskään kommentoi kertaakaan tämän aiheen tiimoilta, joten yksikään kommentti ei ole minun näppäimistöstä, oli nimimerkki mikä tahansa.

PISTE

T. ®Sherlokki © 2007

• Jamies

Että sellasta, kyllä sinut tuntee, kirjoitit millä nimellä tahansa.

Meillä kullakin on oma tapamme sanoa sanottavamme, kaikki me tunnemme toinen toisemme tässä, kirjoitimme millä nimellä tahansa. Kyse on vain siitä, ettemme enää jaksa vaatia varmistusta siitä kuka, mitä ja milloin kirjoitti, koska tuo lakkasi meille muille merkitsemästä jo tovi aikaa sitten.

Laita se piste pienellä ja lakkaa kinuamasta huomiota tyhjänpäiväisyyksillä.

Se miten pontevasti vaahtoat julkaisseesi, muttet uskalla julkaisuihisi viitata siten että me lukijoina niitä löytäisimme, on edelleen yhtä lapsellista, pelkurimaista ja osin säälittävää.

Niin kauan kun en käteeni tuottamaasi pitkää tekstiä saa, en juuri välitä sanotko julkaisseesi yhden vai kymmenen teosta, tuolla ei ole väliä, jos et uskalla seistä ainoankaan tekeleen takana, laittaa tähän ISBN numeroa, jonka avulla me muut tekstisi löytäisimme.

• X-Paroni.............

Ja taas piti deletoida viestit :) Hyvä X-Joku, tolla taas osoitit että kuinka helvetin lapsellinen olet.
        Voivoi, onko meidän sherkkua pikkasen mollattu, niin pitää heti poistaa viestit ettei äiti nää ja anna selkään.

• Sherska Fani
        X-Paroni............. kirjoitti:

Ja taas piti deletoida viestit :) Hyvä X-Joku, tolla taas osoitit että kuinka helvetin lapsellinen olet.
        Voivoi, onko meidän sherkkua pikkasen mollattu, niin pitää heti poistaa viestit ettei äiti nää ja anna selkään.

Sherska ei ole poistanut mitään. On kirjoittanut vain kaksi viestiä, ovat tässä edelleen.
        Ottaa aivoon nämä vääristelijät. Menkää pois kirjailijanalut palstalta pätemästä!!!

• fani*
        Sherska Fani kirjoitti:

Sherska ei ole poistanut mitään. On kirjoittanut vain kaksi viestiä, ovat tässä edelleen.
        Ottaa aivoon nämä vääristelijät. Menkää pois kirjailijanalut palstalta pätemästä!!!

Anna mun kaikki kestää ;)

Ja kestänhän minä!

• siissos

Olikin odotettavissa. Kukapa se jaksaa kuulla aiheetonta vinoilua vuodesta toiseen. Sääli.

• neuvontaa

Taas sherskan aloittama aihe iskee lieskaa muutamassa tunnissa. Tällähän se elää, älkää kirjoittako tähän enää mitään.

• voi tokkiinsa

Että ajattelet ja teet päätökset puolestamme!

• ..hellurei..

Persoonat lähtee ja tasapäiset jää. Minäkin menen...."hauskaa"...jatkoa...

• niin,,

hieno päivä.
        Taidanpa minäkin lähteä :*)

• Kepo

Dekkari? Novellikokoelma?

• grykskks

Vastata lähettämääni sähköpostiin?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      325
      6225
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3686
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1102
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe