Sormukset Oulusta?

äölkj

Hei!

Mistä kannattaa Oulussa ostaa sormukset, onko mitään miellyttävää/edullista paikkaa, saako jostakin vaikka s bonusta?

5

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SHR

Me kävimme Oulun korussa. Hintahaitari oli sielläkin kirjava, mutta hinnan lisäksi katsoimme näköä eli selvisimme alle satasen per sormus.

• zaguska

Oulun koru taitaa olla liike, josta saa s-bonusta.
        Itse ostimme Kultajousesta kihla- ja vihkisormuksemme. Eivät olleet kalliit.

• boooo-nusta

Oletko ihan tosissasi? Siis s-bonusta haluat kihlasormuksistasi??!!!

Kuulostaa tosi ihanan romanttiselle: Ostetaan nyt nää rumat ja olemattomaan laatuunsa nähden törkyhintaset sormukset täältä marketisra koiranruokahyllyn vierestä. Eihän tää haittaa, saadaanhan me s-boooonusta rakas!!

Just tällasia näkee prismassa. Ei ole väliä vaik tavara on vanhaa paskaa ja vielä kallista kunhan vaan saadaan booonusta jopa 5%!

• Köyhäopiskelija

Kyllähän se romantikolle varmaan kuulostaa aika kamalalta.

Mutta toisaalta kun on opiskelija ja yritttää säästää juuri esimerkiksi tuon s-bonus systeemin kautta romanttista lomaa niin kyllähän se sama sormus kannattaa mielummin s-bonus paikasta ostaa (on niitä muitakin kun prisma), kuin jostakin tavallisesta koruliikkeestä.

Paksut kultaiset sormukset tuli Oulusta ostettua Turun kullasta kuitenkin. Ettei ihan koiranruoka hyllyn vierestä kuitenkaan ;D

Kiitos kritiikistä, mutta kohta on s-bonus tilillä rahat valmiina romattiseen lomaan ja sormus hankittuna!

Onnellinen ja käytännöllinen

• Köyhäopiskelija

Hei!

Niin mikä oli tuon sinun kirjoituksesi pointti. Mun mielestä oli kuitenkin ihan järkevää miettiä minne sen alta 500 e tunkee?

Köyhäopiskelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10901
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2440
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2318
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1660
    6. 194
      1245
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1214
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1170
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1049
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      999
    Aihe