veli pöllii mun

pikkareita

Ja rintsikoita. Oon 15 ja veli 17. Se näyttelee niitä kavereilleen ja kehuu et se saanu joltain. Äiti ihmettelee aina kun ruinaan siltä rahaa et sais ostettuu uusia.

7

4913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolaa

kun äiti menossa siivoo ni pistä pikkarit tyynyn alle tai lattialle..varmista että niissä on sun nimiXDDDD

• hö?

Ja toi yks vinkki, et nolaa se, on hyvä.

Kantsii keksiä erilaisia juttuja ja käyttää kaikki tilanteet hyväksi.

Osta vaikka kirppareilta tai alehalleista jotain ison mamman käytettyjä rintsikoita ja pikkareita ja piilottele niitä veljes kamoihin.

Kyllä naama venähtää kun lätkäkassista tai koululaukusta löytyy pukuhuoneessa tai luokassa kokoa XXXXXL puuterinväriset pikkarit. Tai pyhäpuvun taskusta tädin synttäreillä. Tai mopon tankista. Tai mistä vaan.

Kun olet saanut ehdollistettua perheesi, sukulaistesi ja naapureittesi mieleen "veljesi = naisten alusvaatteita", niin sitten voitkin ripotella niitä ihan mihin vaan, vaikka keskelle pihaa tai tunkea naapurin postilaatikkoon. syyttävä sormi osoittaa kuitenkin veljeäsi.

Kun juoni alkaa paljastua niin odota että veikka tulee jostain illanvietosta niin väsyneenä että simahtaa samantien, pistä pojalle rintsikat tai pökät päähän, ota kuva, ja lähetä hemmon kavereille.

Muista myös piilottaa veikan omat kalsarit.

• lolololo

pölli sen boxerit ja näytele niitä kavereilles ja sano et sait munaa

• voi lol ;D

ei taida veljes olla kovin haluttu, ku kaverit ei usko muulla tapaa, ku näyttämällä alusvaatteita. :D hahaha. ei vittu miten säälittävä kundi. ;)

• gmail=on=paras

no veljesi haistelee niitä sun pikkareita ja himo kasvaa ja kasvaa.... kunnes se tulee sun luokse kulli paljaana ja haluaa PANNA SUA!!!!

• -mape-

ens kerralla ku sil on kavereita ja tiedät että sil on sun alusvaatteita ni astele sen huoneesee ja sano : ''haluisin mun alusvaatteet takas toi on tosi ärsyttävää ku viet niitä''

noi muutama vinkki tos tokas kommentis oli tosi hyvii kokeile niitä ja tsemppii säälittävän veljen kaa

• vaan

Anna sille sitä pimpsaa sitten ku se haluaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe