veli pöllii mun

pikkareita

Ja rintsikoita. Oon 15 ja veli 17. Se näyttelee niitä kavereilleen ja kehuu et se saanu joltain. Äiti ihmettelee aina kun ruinaan siltä rahaa et sais ostettuu uusia.

7

4726

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolaa

      kun äiti menossa siivoo ni pistä pikkarit tyynyn alle tai lattialle..varmista että niissä on sun nimiXDDDD

    • hö?

      Ja toi yks vinkki, et nolaa se, on hyvä.

      Kantsii keksiä erilaisia juttuja ja käyttää kaikki tilanteet hyväksi.

      Osta vaikka kirppareilta tai alehalleista jotain ison mamman käytettyjä rintsikoita ja pikkareita ja piilottele niitä veljes kamoihin.

      Kyllä naama venähtää kun lätkäkassista tai koululaukusta löytyy pukuhuoneessa tai luokassa kokoa XXXXXL puuterinväriset pikkarit. Tai pyhäpuvun taskusta tädin synttäreillä. Tai mopon tankista. Tai mistä vaan.

      Kun olet saanut ehdollistettua perheesi, sukulaistesi ja naapureittesi mieleen "veljesi = naisten alusvaatteita", niin sitten voitkin ripotella niitä ihan mihin vaan, vaikka keskelle pihaa tai tunkea naapurin postilaatikkoon. syyttävä sormi osoittaa kuitenkin veljeäsi.

      Kun juoni alkaa paljastua niin odota että veikka tulee jostain illanvietosta niin väsyneenä että simahtaa samantien, pistä pojalle rintsikat tai pökät päähän, ota kuva, ja lähetä hemmon kavereille.

      Muista myös piilottaa veikan omat kalsarit.

    • lolololo

      pölli sen boxerit ja näytele niitä kavereilles ja sano et sait munaa

    • voi lol ;D

      ei taida veljes olla kovin haluttu, ku kaverit ei usko muulla tapaa, ku näyttämällä alusvaatteita. :D hahaha. ei vittu miten säälittävä kundi. ;)

    • gmail=on=paras

      no veljesi haistelee niitä sun pikkareita ja himo kasvaa ja kasvaa.... kunnes se tulee sun luokse kulli paljaana ja haluaa PANNA SUA!!!!

      • -mape-

        ens kerralla ku sil on kavereita ja tiedät että sil on sun alusvaatteita ni astele sen huoneesee ja sano : ''haluisin mun alusvaatteet takas toi on tosi ärsyttävää ku viet niitä''

        noi muutama vinkki tos tokas kommentis oli tosi hyvii kokeile niitä ja tsemppii säälittävän veljen kaa


      • vaan

        Anna sille sitä pimpsaa sitten ku se haluaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe