Mielessä on ostaa lentolippu hki-bangkok-hki. Sitten reissata n. 2 kk Aasiassa: Laos, Vietnam, Filippiinit ja Bangkokista kotiin. Kannattaako ostaa Aasian lentopassi (4 pysähdystä) vai netistä jokainen lentomatka erikseen? Kumpi on edullisempi/järkevämpi vaihtoehto? (Emme saa nuorisoalennuksia).
Aasian lentopassi
4
1881
Vastaukset
- mieti_kysymys_asettelua
Riippuu ihan siitä mitä passi maksaa, ja monessako kohteessa aiotte käydä...käytä nyh järkee hyvä mies...!!
- _Matkaaja_
Kyllä mä suosittelen käyttämään halpiksia kaakkois-Aasiassa. Käypä kattomassa Air Asian sivut ja huomaat että sillä pääsee lentämään kaikkiin muihin maihin paitsi Laosiin. Manilaan tosin Kuala Lumpurin kautta.
- ehdottomasti!
Kun on Airasian ja parin muun halpislentoyhtiön reitit käytössä, ei vaihtoehtojen luulisi loppuvan ihan heti kesken! Ja varmasti hinnatkin on kilpailukykyisiä, olipa tarjolla millainen matkapassi hyvänsä.
- Hähtäh
..ja mistä semmoisia saa?Kuuluuko viisumit samaan passiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882