Ines tai Iines

minä vaan

....tuossa aiemmin jo kyselin mielipiteitä kyseiselle nimelle. Haluaisin myös toisen ja kolmannen nimen...........
Eli tuo Ineshän espanjalainen nimi, en miellä sitä ANKAKSI...;)

16

1987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tosi kaunis

en minäkään miellä sitä ankaksi. en todellakaan, ja mitä väliä sillä on jos jossain sarjakuvalehdessä SATTUU olemaan samanniminen hahmo? ei mitään väliä.

Ines Anna Evelyn tuli mieleen.

Ines Oona Emilia
      Ines Sara Armida
      Ines Maija Vanilla
      Ines Rea Matilda

• Suomessa tietää

Ineksen olevan espanjalainen nimi, eiköhän se mielletä Aku Ankan kautta samaan sarjaan kuin Aku, Mikki, Roope, Mortti, Vertti jne.

Ines Aida Mariel
      Ines Ellen Adelina
      Ines Aamu Aurora
      Ines Anna Oktavia
      Ines Elle Isabel

• minä vain

....*HUOH*..... :) Ompas kauniita ehdotuksia... :)
        Tulee todella valinnan vaikeutta päättää.... LA:ni on 2 vkon päästä, joten toki vauvan ulkoinen olemuskin tulee vaikuttamaan....

Mutta kauniita, kauniita vaihtoehtoja... :)

• nimimerkki
        minä vain kirjoitti:

Tulee todella valinnan vaikeutta päättää.... LA:ni on 2 vkon päästä, joten toki vauvan ulkoinen olemuskin tulee vaikuttamaan....

Jos yhdistät nimen täysin suomalaisiin nimiin kuten esim. Helmi Anniina, silloin nimi ehdottomasti kahdella ii:llä. Jos taas laitat toisiksi nimisi vaikka Lara Isabel, silloin Ines on parempi.

• että pidit
        minä vain kirjoitti:

ehdotuksista. Oikein hyvää synnytystä! Lapsi on ihana asia :))

• minä vaan
        että pidit kirjoitti:

ehdotuksista. Oikein hyvää synnytystä! Lapsi on ihana asia :))

....Juu pidin paljon, kiitos :)
        Olen pähkäillyt versiota "Ines Olivia Isabella"..
        Miltäs kuulostaapi.... ;)

Juu kiitos paljon kannustuksesta :) H- hetki ei tosiaan kaukana... Toivokaamme kaiken menevän hyvin :)

• kaikki sujuu
        minä vaan kirjoitti:

....Juu pidin paljon, kiitos :)
        Olen pähkäillyt versiota "Ines Olivia Isabella"..
        Miltäs kuulostaapi.... ;)

Juu kiitos paljon kannustuksesta :) H- hetki ei tosiaan kaukana... Toivokaamme kaiken menevän hyvin :)

hyvin, siitä on lähdettävä!

Ines Olivia Isabella ei oikein rimmaa minun mielestäni. Se ei oikein soinnu, vaan kuulostaa luettelolta.

Olivia ja Isabella ovat molemmat kauniita, mutteivat minusta sovi tähän kokonaisuuteen. Jättäisin toisen pois ja keksisin jonkun lyhyemmän "välinimen."

esim.

Ines Aava Olivia
        Ines Anna Isabel(la)

• Liisa-Maria

Inez suomeksi taas Iines. Inez on Agnes nimen espanjankielinen muoto. Ei kaikille tule Aku Ankka- sarjakuvat mieleen Iines nimestä.

• suurin osa

keskivertoihmisistä ei tiedä mitään nimien etymologiasta yms. Suurelle yleisölle Iines on Akun tyttöystävä.

• Anitta Mirjami
        suurin osa kirjoitti:

keskivertoihmisistä ei tiedä mitään nimien etymologiasta yms. Suurelle yleisölle Iines on Akun tyttöystävä.

Ei suurelle yleisölle. Vain joillekin suomalaisille.

• possi

hyvä nimi silti. Suomessa kun ollaan, Aku Ankkaa lukevat kyllä yhdistävät nimen Iines Ankkaan. Espanjassa varmaan näin ei käy. Mutta onhan Akukin hyvä pojan nimi.....Tuleeko siitä mieleen Ankka?

• vielä yksi ankka...

... meinaan Roope. Mun mielestä Iines, Aku ja Roope ovat ihan hyviä nimiä olivatpa ankkoja vai ei...

• ei tule mieleen ankka, ei ainakaan ensimmäiseksi. Tunnen yhden Iineksen, tosin ikää on jo ainakin 70 vuotta. Ja kyllä, lapset voivat kiusata nimestä, mutta sen ne voivat tehdä nimestä kuin nimestä. Minusta Ines on kaunis!

• päätetty

että tytöstä tule Iines Julia. Ja ehdottomasto suomeksi kirjotettuna, en hlökohtasesti halua ulkomaista nimeä supisuomalaiselle lapselle.

Niin, ja varman tule ankka mieleen, kyseisen tytön serkku on meinaan Aku, eli mummillansa on kohta aku ja Iines ;)

• perhosia
        päätetty kirjoitti:

että tytöstä tule Iines Julia. Ja ehdottomasto suomeksi kirjotettuna, en hlökohtasesti halua ulkomaista nimeä supisuomalaiselle lapselle.

Niin, ja varman tule ankka mieleen, kyseisen tytön serkku on meinaan Aku, eli mummillansa on kohta aku ja Iines ;)

joka meillä oli työnimenä lapsella. Saa varmasti hymyn kasvoille, toivottavasti myös lapsellesi... vähän harmitti kun ei tullut laitettua toiseksi nimeksi...

• Kvaak Kvaak =DD

Daisy Duck =DDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe