etänä vaan niinku muutamaa ainetta ja muuten käyny normaalisti päivälukiota? onko etäopiskelu rankkaa?? kertokaa millasta on!! Kiitos
oottako
2
546
Vastaukset
- lady90
Ite oon etälukion toisella ja voin sanoa, että kaikki luulee etälukiota helpommaksi kuin päivä lukiota, koska on vähemmän aineita opiskeltavana. Mutta todellisuudessa ensimmäinen vuosi oli ainakin minulla rankkaa, opiskelu kun on todella itsenäistä puuhaa etälukios. Totta kai opettajiin voi milloin tahansa kurssin aikana ottaa yhteyttä, joka helpottaa huomattavasti asiaa. Kävin vähän aikaa tavallista lukiota, mutta huomasin ettei se sopinut mulle. Kyllä minä etälukion ajattelin käydä loppuun kolmessa vuodessa vaikka sitten hampaita kiristellen, mutta ei tämä lukio kaikille sovi. Että kannattaa miettiä tarkkaan.
- kanssa samaa mieltä
siinä että kannattaa miettiä tarkkaan sitä ottaako etänä mitä aineita - vai ottaako mitään, sillä se ei ole pelkkää lekottelua... Tiedän omasta kokemuksesta, opiskelin itse muutamia vuosia sitten osan aineista etänä (kirj. muutama vuosi sitten), mutta se itseni kohdalla ainoo opiskelumahis muutamien aineiden kohdalla työni takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036532Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25244515Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243013Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1331256- 431181
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103886Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49862Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50834Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26811- 43758