etänä vaan niinku muutamaa ainetta ja muuten käyny normaalisti päivälukiota? onko etäopiskelu rankkaa?? kertokaa millasta on!! Kiitos
oottako
2
526
Vastaukset
- lady90
Ite oon etälukion toisella ja voin sanoa, että kaikki luulee etälukiota helpommaksi kuin päivä lukiota, koska on vähemmän aineita opiskeltavana. Mutta todellisuudessa ensimmäinen vuosi oli ainakin minulla rankkaa, opiskelu kun on todella itsenäistä puuhaa etälukios. Totta kai opettajiin voi milloin tahansa kurssin aikana ottaa yhteyttä, joka helpottaa huomattavasti asiaa. Kävin vähän aikaa tavallista lukiota, mutta huomasin ettei se sopinut mulle. Kyllä minä etälukion ajattelin käydä loppuun kolmessa vuodessa vaikka sitten hampaita kiristellen, mutta ei tämä lukio kaikille sovi. Että kannattaa miettiä tarkkaan.
- kanssa samaa mieltä
siinä että kannattaa miettiä tarkkaan sitä ottaako etänä mitä aineita - vai ottaako mitään, sillä se ei ole pelkkää lekottelua... Tiedän omasta kokemuksesta, opiskelin itse muutamia vuosia sitten osan aineista etänä (kirj. muutama vuosi sitten), mutta se itseni kohdalla ainoo opiskelumahis muutamien aineiden kohdalla työni takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4586021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2222171Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831950- 1231130
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281021
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743