mikä olis parhain 2.5vko ikäselle kun maha ei meinaa toimia,.tuttelia annan..eka annoin nannia mutta tuntu ettei se sovi kun kakka oli kumimaista ja vihertävää..rela tippoja annan mutta tuntuu ettei ole apua..en imetä....
kertokaa mahavaiva??
4
386
Vastaukset
- merkkejä?
jospa vaan kokeilisit antaa esim semperia? ja jos sekään ei tunnu toimivan,apteekista on saatava jokin muukin korvike,nimeä en tiedä mutta tällä palstalla olen siitä lukenut.jotkut vauvat kun vaan yksinkertaisesti ei siedä sitä korvikkeen sisältöä=/
olisin ehdottanut relaa,mutta niitä käytätte jo.kuulin joltain että rela tipatkin voivat aiheuttaa mahavaivoja myös(?) entä jos kokeilisit jättää ne pariksi päiväksi pois? - kokemusta tästä
meillä auttoi tuttelin Omneo jauhemainen korvike, saa vähän isommmista kaupoista, maksaa jotian 4,50 laatikko ja väheni maha-suolistovaivat huomattavasti tästä. Tuttelin nestemäisestä meni aina kurallheti ja naninsta ja semperistä tuli tas ummetus.Toki kaikki on niin lapsikohtaista, mutta kannattaa kokeilla.Ja siihen jauheen ja keitetyn veden sekoitukseenkin tottuu tosi nopeasti että ei se ole sen hankalampaa ainakaan meillä ollut.
- Tutteli Omneo auttoi
Hirveän suuri helpotus oli, kun viikkojen tuskaisat päivät ja yöt helpottivat. Kuulin tutulta Tutteli Omneosta ja vihdoin rohkaistuin kokeilemaan sitä, vaikka onkin hankala tehdä itse jauheesta. Mutta auttoi. Ihanaaaaaaaaaaa! Mikseivät voi tehdä sitä nestemäiseen muotoon, että olisi helpompaa meille mahavaivaisten äideille?
- Oletko antanut kuinka
Tutteli Omneo auttoi kirjoitti:
Hirveän suuri helpotus oli, kun viikkojen tuskaisat päivät ja yöt helpottivat. Kuulin tutulta Tutteli Omneosta ja vihdoin rohkaistuin kokeilemaan sitä, vaikka onkin hankala tehdä itse jauheesta. Mutta auttoi. Ihanaaaaaaaaaaa! Mikseivät voi tehdä sitä nestemäiseen muotoon, että olisi helpompaa meille mahavaivaisten äideille?
kauan Rela-tippoja? Me ruvettiin antamaan pojalle niitä, kun oli 2 viikkoa ja masuvaivat helpottuivat selvimmin n. 2 viikon kuluttua. Imetän, mutta muutaman kerran poika on saanut tuttelia ja jo vähäisestäkin määrästä menee vatsa kovalle. Kannattaa tosiaan kokeilla muitakin korvikkeita, aika nopeasti saa selville mikä on parasta ja joskus kannattaa myös palata siihen alkuperäiseen... Ja kantoliinassa kanniskelua voin suositella. 2 viikon ikäistä voi jo kantaa pystyasennossa ja tämäkin saattaa helpottaa masuvaivoja. Katso kantoliinakanavalta netistä vinkkejä. Tsemppiä teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483