kertokaa mahavaiva??

Inkku-.-

mikä olis parhain 2.5vko ikäselle kun maha ei meinaa toimia,.tuttelia annan..eka annoin nannia mutta tuntu ettei se sovi kun kakka oli kumimaista ja vihertävää..rela tippoja annan mutta tuntuu ettei ole apua..en imetä....

4

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkkejä?

      jospa vaan kokeilisit antaa esim semperia? ja jos sekään ei tunnu toimivan,apteekista on saatava jokin muukin korvike,nimeä en tiedä mutta tällä palstalla olen siitä lukenut.jotkut vauvat kun vaan yksinkertaisesti ei siedä sitä korvikkeen sisältöä=/
      olisin ehdottanut relaa,mutta niitä käytätte jo.kuulin joltain että rela tipatkin voivat aiheuttaa mahavaivoja myös(?) entä jos kokeilisit jättää ne pariksi päiväksi pois?

    • kokemusta tästä

      meillä auttoi tuttelin Omneo jauhemainen korvike, saa vähän isommmista kaupoista, maksaa jotian 4,50 laatikko ja väheni maha-suolistovaivat huomattavasti tästä. Tuttelin nestemäisestä meni aina kurallheti ja naninsta ja semperistä tuli tas ummetus.Toki kaikki on niin lapsikohtaista, mutta kannattaa kokeilla.Ja siihen jauheen ja keitetyn veden sekoitukseenkin tottuu tosi nopeasti että ei se ole sen hankalampaa ainakaan meillä ollut.

      • Tutteli Omneo auttoi

        Hirveän suuri helpotus oli, kun viikkojen tuskaisat päivät ja yöt helpottivat. Kuulin tutulta Tutteli Omneosta ja vihdoin rohkaistuin kokeilemaan sitä, vaikka onkin hankala tehdä itse jauheesta. Mutta auttoi. Ihanaaaaaaaaaaa! Mikseivät voi tehdä sitä nestemäiseen muotoon, että olisi helpompaa meille mahavaivaisten äideille?


      • Oletko antanut kuinka
        Tutteli Omneo auttoi kirjoitti:

        Hirveän suuri helpotus oli, kun viikkojen tuskaisat päivät ja yöt helpottivat. Kuulin tutulta Tutteli Omneosta ja vihdoin rohkaistuin kokeilemaan sitä, vaikka onkin hankala tehdä itse jauheesta. Mutta auttoi. Ihanaaaaaaaaaaa! Mikseivät voi tehdä sitä nestemäiseen muotoon, että olisi helpompaa meille mahavaivaisten äideille?

        kauan Rela-tippoja? Me ruvettiin antamaan pojalle niitä, kun oli 2 viikkoa ja masuvaivat helpottuivat selvimmin n. 2 viikon kuluttua. Imetän, mutta muutaman kerran poika on saanut tuttelia ja jo vähäisestäkin määrästä menee vatsa kovalle. Kannattaa tosiaan kokeilla muitakin korvikkeita, aika nopeasti saa selville mikä on parasta ja joskus kannattaa myös palata siihen alkuperäiseen... Ja kantoliinassa kanniskelua voin suositella. 2 viikon ikäistä voi jo kantaa pystyasennossa ja tämäkin saattaa helpottaa masuvaivoja. Katso kantoliinakanavalta netistä vinkkejä. Tsemppiä teille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe