taas onpi kesän aikana nähnyt yhdistelmää koira auto helle. Pitääkö se koira reppana ottaa helteenä sinne autoon istuun kun kauppaan ihmiset menee tms? hei haloo ? Minä kyllä sanon ihmisille jos nään.
Monesti kuuluu :onhan mulla ikkunat auki?? hei haloo..ei se paljoo auta..koiralla on turkki päällä ja auto kerää äkkiä sitä lämpöö... menköön omistajat turkki päällä autoon istuun ja sit miettiköön..miksi koira ei voi kauppa reissua/asiointi reissua kotona? parempihan se siellä olisi...ei kaikki ymmärrä sitä..
nuijalle olis taas töitä...
koira+helle+auto
ei hyvä
2
320
Vastaukset
- Vastuuntunto
Asiaa kirjoitat! Koira voi saada lämpöhalvauksen ja kuolla kuumuuteen. Ikkunoiden aukipitäminen liikkumattomassa autossa helteellä ei auta yhtään.
Joka kesä uutisoidaan vähintää yksi turha ja tuskallinen koirakuolema ajattelemattomien ihmisten takia. - aatsir
Mutta jos kyse on 10 minuutin kaupassa poikkeamisesta, ei mikään koira siinä ajassa kuole! Järki käteen tässäkin asiassa..toki jos otatte aikaa auton vieressä ja joku shoppailee 3 tuntia, ilmoittakaa ihmeessä poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631996Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka731342La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131039- 101966
- 91895
- 105742
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko48622- 38554
- 56527
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus244493