moikka
eli kannattaako vaihtaa prahaan mennessä korunoita etukäteen esim. forexissa vaiko vasta paikan päällä. ollaan kaupungissa vain 2 päivä, joten ei kyl rahanvaihtopisteen etsintä ekana kiinnosta. miten olette toimineen rahan kanssa? ja käykö luottokortit useissakin paikoissa?
rahan vaihto
4
725
Vastaukset
- ierikka
Automaateista saa rahaa niin Visa-Elektronilla kuin luottokorteillakin.Automaatteja on paljon ja ehdottomasti vaivattomin vaihtoehto.
- Huonolla englannilla
Jos nostan Visa elektrodilla ulkomailla, mistä voin olla varma että kone ei nielaise korttiani, toiminnothan ovat käsittääkseni englanniksi ja huonosti sitä taitavana näin voi käydä jos ei tiedä mitä nappulaa painaa. Voisiko joku ystävällisesti auttaa::::
- Elektrodi
Huonolla englannilla kirjoitti:
Jos nostan Visa elektrodilla ulkomailla, mistä voin olla varma että kone ei nielaise korttiani, toiminnothan ovat käsittääkseni englanniksi ja huonosti sitä taitavana näin voi käydä jos ei tiedä mitä nappulaa painaa. Voisiko joku ystävällisesti auttaa::::
Ei pidä matkustaa ulkomaille jos ei osaa edes sen verran englantia että uskaltaa käyttää pankkiautomaattia...
- siru
Huonolla englannilla kirjoitti:
Useimmissa Visa -korteissa on siru, jolloin kone ei "nielaise" sitä kokonaan. Luulen, että jos osaa edes auttavasti englantia, onnistuu nostamaan automaatilta rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938