note 1.6-06 kun ajat ja tökkäät ilmastoinnin päälle niin kone rupeaa nykimään ajaessa niin kuin olis jonkinmoista sähkö katkoa ja ei vedä kun kiihdytät,mutta kun laitan ilmastoinnin pois niin nykiminen loppuu onko iso remppa vai jokin pikku juusto? ps.takuu on voimassa mutta kysäsen silti onko muilla noten omist tämmöstä sattunna.
note 1.6
4
680
Vastaukset
- eri merkki
Minulla samoilla oireilla todettiin ilmastoinnin kompressori hajonneeksi ja meni vaihtoon. Tosin eri automerkki kuin Nissan, mutta siihen se viittaisi.
- ajaja
on 1.6 note ja myös nykimistä kun ilmastointi
on päällä. ilmeisesti kun kompura "huilaa" välillä ja kytkeytyy taas niin kompura vie ainakin muutaman hevosvoiman tehoa ja tästä ilmeisesti pieni nykiminen johtuu.... tietysti voisi kysyä merkkihuollosta asiaa.. tai jos joku tietää asiasta paremmin, sellainen joka kenties
työkseen tekee ilmastointi huoltoja.- nytkyn
asia selvis huollossa se on normaalia? nyvintää kun kompura kytkeytyy päälle,mitä pienempi moottorinen auto niin se voi olla haitallisempaa nykimistä, tietysti merkkikohtainen juttu varmaan. asentaja laittoi kyselyn kuitenkin kyseisestä jutusta jos on samaa ilmennyt muissa noteissa samaa,jahka ootellaan kuuluuko mitään.
- Primeralla ajava
Nykiminen normaalia. Itse huomaan omassa primerassani tasaisessa ajossa toisinaan nykäisyjä ilmastoinnin takia.
Vanhemmisa autoissa nykiminen korostuu aineiden vähtessä järjestelmässä. Tällöin kompura voi jatkuvasti lähteä päälle ja sammua eli nykimistä on jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691