Ei hullumpaa! Mitäs huonoa kytkykauppassa, jos 450 euroa maksavan kännykän saa 24 kk sopimuksessa n. 22 euroon/kk. plus 50 mintsaa puheaikaa samaan kauppaan.
Jos ajattele näin, että korottomana saa kännykän tuonna 24 kk n. 20 euron / kk maksuerinä.
Ja muutaman euron kk tulee lisää tuosta puhepaketista.
Tämähän on hyvä hankinta.
Vai onko tässä jotain huonoa?
Miksi pelätään kytkykauppaa?
2
1215
Vastaukset
- kytkystä
olen ollut kykykaupan alusta asti asiakkaana ja ei ole tähänmennessä ollut minkäänlaisia ongelmia.Puhelimet(2kpl) on toiminut moitteettomasti,liittymä myös ja olen tyytyväinen minulle sopiviin kuukausimaksuihin.Täällä on kyllä kirjoituksia joissa joillekkin on sattunut kytkykaupasta kaikki maan ja taivaan välille sijoittuvat ongelmat.
- filosoffi
Ei todellakaan hassumpaa. Paitsi että. kännykän hinnaksi tulee.n. 520.e puhelujen minuutti taksa ei ole oikea minuutti vaan 20.sek. joten vajaaseen tuntiin arvioidut puhelut jos lasket normaalilla minuutti määrällä..maksatkin jo tuplaten. korotuksella. alvilla ja elvillä. jos kysyt laskun epäselvyyksistä. saat harmaan hiuksen huonon asiakas palvelun, syytöksen pullikoinnista ja huonon maineen asiakkaana. uhkauksen että asia pannaan ulosottopoijille jotka saavat aina perimänsä. :D siis.. mistä maksat vähän?
Kysy uudestaan, MIKSI PELÄTÄ KYTKYKAUPPAA ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875