Ei hullumpaa! Mitäs huonoa kytkykauppassa, jos 450 euroa maksavan kännykän saa 24 kk sopimuksessa n. 22 euroon/kk. plus 50 mintsaa puheaikaa samaan kauppaan.
Jos ajattele näin, että korottomana saa kännykän tuonna 24 kk n. 20 euron / kk maksuerinä.
Ja muutaman euron kk tulee lisää tuosta puhepaketista.
Tämähän on hyvä hankinta.
Vai onko tässä jotain huonoa?
Miksi pelätään kytkykauppaa?
2
1245
Vastaukset
- kytkystä
olen ollut kykykaupan alusta asti asiakkaana ja ei ole tähänmennessä ollut minkäänlaisia ongelmia.Puhelimet(2kpl) on toiminut moitteettomasti,liittymä myös ja olen tyytyväinen minulle sopiviin kuukausimaksuihin.Täällä on kyllä kirjoituksia joissa joillekkin on sattunut kytkykaupasta kaikki maan ja taivaan välille sijoittuvat ongelmat.
- filosoffi
Ei todellakaan hassumpaa. Paitsi että. kännykän hinnaksi tulee.n. 520.e puhelujen minuutti taksa ei ole oikea minuutti vaan 20.sek. joten vajaaseen tuntiin arvioidut puhelut jos lasket normaalilla minuutti määrällä..maksatkin jo tuplaten. korotuksella. alvilla ja elvillä. jos kysyt laskun epäselvyyksistä. saat harmaan hiuksen huonon asiakas palvelun, syytöksen pullikoinnista ja huonon maineen asiakkaana. uhkauksen että asia pannaan ulosottopoijille jotka saavat aina perimänsä. :D siis.. mistä maksat vähän?
Kysy uudestaan, MIKSI PELÄTÄ KYTKYKAUPPAA ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1028892
- 474379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html401596- 241510
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121200Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29847