Olen varasijalla 11, eli saattaisin päästä kouluun. Millonkahan minulle soitellaan, jos pääsen kouluun? Voiko esim. puhelu tulla edellisenä päivänä? Mitä jos en voi vastata puhelimeen, esim. koska olen ulkomailla, enkä välttämättä päivystä kännykän ääressä yötäpäivää, enkö pääse kouluun. Entä jos tarvitsen miettimisaikaa paikan vastaanottamiseen (en ole varma haluanko kouluun) menetänkö paikkani heti, vai saanko aikaa miettiä ratkaisua?
kun Se puhelu tulee
5
1658
Vastaukset
- rengas
Tietääkseni (!) sieltä tulee myös kirje. Tai pakkohan sen on tulla, koska siinä on se hyväksymiskirje joka pitää täyttää ja palauttaa.
Jonotusoikeus (tiedä sitte mitä se lopulta tarkottaaa) päättyy 17. päivä joten sitä ennen ilmoitus tulee jos on tullakseen... - Willie-_
Minäkin odotan varasijalla paikkaa kouluun. Soittavatko ne vai sieltä sitten jos paikan saan? Luulin että tulee vain kirje.
- bööböö
Mulle tuli vain hyväksymiskirje kun pääsin jonosta opiskelemaan...
- tarkkana
Jos lähdet pidemmäksi ajaksi ulkomaille, pyydä jotakuta tarkistamaan postisi! Kaikista amkeista ei välttämättä soiteta ensin, vaan laitetaan kirje ja miettimisaikaakin toki on, mutta ei määrättömästi. Toki, jos et vastaa mitään, menetät paikan, mutta reilua olisi seuraavaa jonottajaa kohden ilmoittaa heti, jos ei homma kiinnosta enää.
- odotellen
Olen aina automaattisesti ajatellut, että tieto tulee puhelimen kautta, ei oikeastaan tullut mieleenkään, että vois kirjeellä tulla. Se onkin vähän loogisempaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211250
- 113951
- 42690
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 15620
- 59597
- 59495
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190476