Olen varasijalla 11, eli saattaisin päästä kouluun. Millonkahan minulle soitellaan, jos pääsen kouluun? Voiko esim. puhelu tulla edellisenä päivänä? Mitä jos en voi vastata puhelimeen, esim. koska olen ulkomailla, enkä välttämättä päivystä kännykän ääressä yötäpäivää, enkö pääse kouluun. Entä jos tarvitsen miettimisaikaa paikan vastaanottamiseen (en ole varma haluanko kouluun) menetänkö paikkani heti, vai saanko aikaa miettiä ratkaisua?
kun Se puhelu tulee
5
1656
Vastaukset
- rengas
Tietääkseni (!) sieltä tulee myös kirje. Tai pakkohan sen on tulla, koska siinä on se hyväksymiskirje joka pitää täyttää ja palauttaa.
Jonotusoikeus (tiedä sitte mitä se lopulta tarkottaaa) päättyy 17. päivä joten sitä ennen ilmoitus tulee jos on tullakseen... - Willie-_
Minäkin odotan varasijalla paikkaa kouluun. Soittavatko ne vai sieltä sitten jos paikan saan? Luulin että tulee vain kirje.
- bööböö
Mulle tuli vain hyväksymiskirje kun pääsin jonosta opiskelemaan...
- tarkkana
Jos lähdet pidemmäksi ajaksi ulkomaille, pyydä jotakuta tarkistamaan postisi! Kaikista amkeista ei välttämättä soiteta ensin, vaan laitetaan kirje ja miettimisaikaakin toki on, mutta ei määrättömästi. Toki, jos et vastaa mitään, menetät paikan, mutta reilua olisi seuraavaa jonottajaa kohden ilmoittaa heti, jos ei homma kiinnosta enää.
- odotellen
Olen aina automaattisesti ajatellut, että tieto tulee puhelimen kautta, ei oikeastaan tullut mieleenkään, että vois kirjeellä tulla. Se onkin vähän loogisempaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014