Broken Heart

masentunut tyttö

Mun sydän on särkynyt ekaa kertaa. :( OOn vieläkin kusessa tähän jätkään, pliis kertokaa mitä teen.

eli, tää poika soittaa ja laulaa paikallisessa rokkibändissä, on hyvännäkönen ja just tunteelliselta ja herkältä vaikuttava, mun tyylinen poju. Se on mua vuoden vanhempi.. Niillä oli keikka, ja meillä oli mahotonta flirttiä ja se katsoi koko ajan mua. Keikan jälkeen se tuntu ettivän mua ja oleskeli koko ajan "vieressä". Mä en uskaltanut sanoo mitään, koska oon niin ujo, enkä mä oo oikeen aiemmin tehnyt tällästä. Eipä sekään sanonut mitään mulle sit loppujen lopuks..
Tiedän et meidän kemiat kohtaa just oikein, mut ton jälkeen se ei oo enää flirttailut, katsonut, tai ees moikannut tai hymyillyt mulle. Nyt pistin sillle ( ku olin keränny rohkeutta ) kommentin galtsussa, eikä se vastaa mitään. Se yrittää iskee ilmeisesti jotain muuta tyttöö.
No mitä mieltä ootte pitäiskö mun unohtaa toi poikaa, niinku se tuntuu unohtaneen mut, vaikka rakastan sitä? Ja nyt on kulunut tosta kyseisestä keikasta vuosi, et miks se vihottelis vuoden yhen illan takee, ku ei sillä oikeestaan oo mitää syytä olla vihanen. En sentään ihan noin pitkä vihaisista tykkää. oonkohan kuvitellut koko asia, onko mulla mahollisuuksia tyypin suhtee? auttakaa...
Oli pakko kirjottaa tää ihan senkin takia et saan itelleni selvennettyä tätä tilannetta. Monet varmaaan neuvoo, et eti uus, mut näin pienellä paikkakunnalla ei ihan heti samanlaista vastaan kävele. Neuvokaa

6

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krombola

Eikö sinun pitäisi olla onnellinen, että se renttu pysyy sinusta kaukana? Muuten se vain panisi sinua kerran, ehkä kaksi kertaa, ja sitten jättäisi sinut. Etkä olisi silloin enää muuta kuin lutka. Sellaisia tuollaiset "hyvännäköiset" ja "ihanat" rokkipojat on.

• Masentunut..

Ei se kyllä vaikuta sellaselta et se panis ja sit jättäis.. Ainakaan en oo kuullu et se olis sellasses mainees.. En mää voi olla onnelinen ilman sitä.

• AnZie

Tietääkö kukaan onko missään vapaata 12-vuotiasta kundii joka tarttee tyttöfrendin? Mä oon toivonu poikaystävää iät ja ajat, koskaa ei tärppää!! :( Eli jos tiedätte, lähettäkää minulle viestejä!

• jsfhahjf

oli vitsi eikö?

• Nimetön

sun kannattaa unohtaa koko poika.ei semmonen oo kunnon jätkä kuka eka flirttailee sulle ja sit sen jälkee ei puhu ei kato eikä mitää..ei semmost kannata jäädä kaipaa.sano sä mitä mun kannattais tehä ku oli utöössä viikonlopun sukulaisten kanssa ja näin siellä ihan uskomattoman pojan.se oli tosi ihanan näköne.ajattelin et meen nopee käymää mökis et sit meen pyytää sen numeroo mut sit se oli kadonnu enkä enää nähny sitä,haluisin saada siihe jotenki kontaktin vaik se olis iha mahdotont.en vaa saa mielest niit kasvoi.katottii toisiamme vaik kui kaua silmiinki ja tiesin et seki tunsi jotai mua kohtaa.en vaa jaks elää tällee etten saa siit mitää tietoo "/ ettisin sen kuvii galleriaski mut en ainakaa viel löytäny.mitä mun pitäis tehä?en pysty unohtamaan :(

• masentunut..

Oot luultavasti oikeessa, se jätkä on kusipää.. Unohdan sen, vaikka luultavasti vaikeeta tulee oleen :(( Ooon nähnyt niin ihania unia, ja toivoin et ne vois joskus toteutuu, se ei oo varmaankaan sellanen ihminen jokska sen oon kuvitellu. On se vaan niin hyväväkönen..

Paha toi sun tilantees. Mulle kävi sama juttu laivalla yhen ruotsalaisen pojan/miehen kaa. EN aamulla enää nähnyt sitä ja sit piti poistua laivasta.. Me siis oltii baarissa sen kanssa edellisenä iltana, enkä tiiä kun sen etunimen.. ;( en varmaan koskaan tuu näkeen sitä, mut pääsin siitä yli ihastumalla tähän rokkariin. Kyllä säkin pääset, vaikka aluksi se on hiton vaikeeta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe