Nyt on kummallinen ongelma langattoman verkon kanssa. Kotikoneeni löytää kyllä verkon ja ilmoittaa, että signaali ja kaikki on ok, mutta silti vaan ei verkkoon pääse. Koneessani ei ole vikaa sillä esim. kaverin luona pääsen langattomaan verkkoon ihan hyvin. Lisäksi olemme testanneet kaverin koneella tätä kotiverkkoamme ja hänen koneella verkko toimii.
Eli miten voi olla, että koneeni ei vaan pääse tähän verkkoon vaikka verkko toimii moitteettomasti ja kotikoneeni myös?
Omituinen WLAN-ongelma
6
1401
Vastaukset
- Nimetön
...langattoman "modeemin" asetukset... ketä saa käyttää sitä wlania ja ketä ei....
Onko welho kyseessä? siinä voisin neuvoa.- Kumma homma
Modeemin asetuksia ei ole muutettu ja lisäksi liittymää on testattu toisella modeemilla ja sama vika on myös siinä. Tästä ongelmasta vielä sen verran, että aikaisemmin verkko toimi moitteetomasti, mutta tuossa noin pari viikkoa sitten alkoi kyseinen ongelma vaivaamaan.
- zeige
Hei! Minulla myös kyseinen ongelma ja nimenomaan Welhon kaapelimodeemista kyse. Ongelma siis seuraava: langaton verkko ilmoittaa olevansa yhdistetty, mutta silti nettiin ei pääse.
Aikaisemmin nettiin pääsi lankoja pitkin, kun piuha oli yhdistettynä, mutta nyt sama ongelma myös siinä eli vaikka näyttää olevansa yhdistetty niin netti ei silti aukene. Olen tehnyt korjaavat toimenpiteet ip:n hakemisesta ja kone ilmoitta, että kaikki on kunnossa. Ja modeemi asennettiin siis kaikkien ohjeiden mukaan. Kaksi kertaa. Eikä toimi. Mikä neuvoksi??
- Kumma Homma
Eli oisko jollakin ongelmaan jotain ratkaisua???
- uudestaan...
Asenna uusiksi...tarkista hakeeko ip- osoitteen automaattisesti, onko modeemissa samat asetukset koneen kanssa(salaukset).Modeemin reset painike voi tuoda ratkaisun vaikka se toisella koneella toimisikin.
- sama...
..ongelma..huomasin sen vasta tänään.. eli langatonpuoli ei toimi vaikka kaikki on ok ja verkko löytyy ja osoitteet ovat oikein.. naapurin verkko(seinän takana) löytyy ja toimii mulla ja hänellä sama palveluntarjoaja samat osoitteet.. Soitin kaverilleni ja hän sanoi että vika voi olla wpa salauksessa jota käytän (naapurilla ei salausta)..joku wpa-salauksessa siis taitaa tökkiä?? Täytyykö vaan itsekin poistaa tuo wpa että alkaa toimimaan..? Ei vaan viisisi avointa verkkoa käyttää..Soitan maanantaina dna:lle ja kysyn sieltä neuvoa.. En vielä resetoinut..wpa salaus lähtisi sillä pois päältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506