Scenic II 2.0 vuosimallia 2004. Ongelmana on auton puoltaminen oikealle puolelle. Renkaina ovat 205/55/17" Renaultin omilla aluilla.
Onko kellään ollut samaa ongelmaa? Käsittääkseni autoa ei ole edellisten omistajien toimesta ajettu mihinkään kivetykseen tms, mikä voisi aiheuttaa puoltamisen. Voisiko ongelma johtua johtua pyörien kulmista? Etu Renkaat ovat kuluneet suhteellisen tasaisesti, mutta ehkä hiukan enemmän ulkoreunoilta.
Scenic II puoltaa oikealle
2
1195
Vastaukset
- Okkim
Yleensä vika on pyöränkulmissa, mutta myös itse renkaat voivat vaikuuttaa puoltamiseen. Kokeile vaihtaa eturenkaat ristiin puolelta toiselle. Jos sen jälkeen puoltaa vasemmalle, vika on renkaissa. Jos ei muutu, vika on pyöränkulmissa. Jos renkaissa ei ole tiettyä pyörimissuuntaa, niin renkaita jo vaidella ristiin, mutta tuskinpa kokeileminen pilaa sellaisiakaan renkaita, jossa on pyörimissuunta määrätty.
- HemiT
Jokseenkin kaikki autot pyrkivät oikealle, johtuen tien pinnan kallistuksesta. Kokeile vastakkaista kaistaa, (kun ei ole vastaantulijoita) ja normaalisti silloin puoltaa vasemmalle.
Moni leveärenkainen puoltaa uraisilla tiellä lähes joka suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481