Eli olisin tossa kuukauden päästä menossa olkapääleikkaukseen. Minulla on ollut toisinaan matalahko hemoglobiini, 100-110. Sain äskettäin haavan sormeeni ja huomasin että vereni oli kovin hailakan väristä. Ei siis sellasta tummaa, vaan sellasta kirkkaan hailakan punaista. Ja tämähän on jo jonkinlainen merkki anemiasta käsittääkseni. Miten matala hemoglobiini mahdollisesti vaikuttaa toipumiseen, leikkaukseen? Alanko vetämään jonkin rautakuurin tässä vielä?
Anemia+leikkaus
2
3590
Vastaukset
- Laurakaisa
ottaisit sen puhelimen käteen ja soittaisit leikkaavaan yksikköön. Sieltä saat tasan tarkkaan oikeat ohjeet miten toimitaan.
- tehtiin
Eli kävin noin kaksi kuukautta sitten leikkauksessa ja sinne mennessä hemppa oli jossain 70 ja 80 välissä. Asia tuli tietenkin puheeksi leikkausta valmistellessa ja lääkäri varasi varmuuden vuoksi kaksi pussia punasoluja leikkaussaliin. Niitä ei kuitenkaan tarvittu koska menetin operaatiossa vain vähän verta.
Alhainen hemoglobiini ei tietääkseni ole este leikkaukselle, mutta kannattaahan se ilman muuta ottaa puheeksi leikkaavan lääkärin tai hoitajien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351