No kyllä, hymy helähtää suupieleen silloin harvoin kun vastaan kävelee tyyppi rahtariasussaan. Itse lahjoitin jo vuosia sitten pois moiset vetimet ja hankin ajanmukaisemmat ja siistimmän näköisemmät työasut tilalle.
Olisikohan yhdistyksen syytä uudistaa tuo asu tämän päivän tasalle ottamalla mallia vaikkapa Dimexin mallistosta, josta on nykyisin tullut liki yhtä suosittu kuin mitä rahtariasu oli silloin joskus ennen muinoin? Kehtaisi sitten niitäkin vetimiä käyttää...
Rahtariasuko
8
2470
Vastaukset
- dimexrahtari
Näin on, menneiden vuosikymmenten muotia ovat. Toisekseen firmalla kuin firmalla alkaa olla omanlaisensa työasut, että kai aika harva tarttee itse ostaa työvaatteita.
- työasu
rekkamiehellä on farkut, tumma t-paita ja puukengät. tästä yhdistelmästä minä en luovu koskaan.
- tosikuski
työasu kirjoitti:
rekkamiehellä on farkut, tumma t-paita ja puukengät. tästä yhdistelmästä minä en luovu koskaan.
Tumma tpaita??? Valkoinen tai vaaleanharmaa sen olla pitää. Näin on aina ollut ja tulee olemaan
- sitä hemmetillistä
tosikuski kirjoitti:
Tumma tpaita??? Valkoinen tai vaaleanharmaa sen olla pitää. Näin on aina ollut ja tulee olemaan
Tyhjän naurun remakkaa, hielle haisemista, naisten arvostelua ja vielä kovaääinsta itsekehua ABC:llä
- stycke
sitä hemmetillistä kirjoitti:
Tyhjän naurun remakkaa, hielle haisemista, naisten arvostelua ja vielä kovaääinsta itsekehua ABC:llä
Mikä noista on vaatekappale? Pysy asiassa, nörtti.
- aivan kohta taas
stycke kirjoitti:
Mikä noista on vaatekappale? Pysy asiassa, nörtti.
Kuka rekkajulleja vaatteista tuntee? Ännestä ja hajusta Essolla olen 30 vuotta erotellut.
- R E K A
työasu kirjoitti:
Unohit lippalakin joka tuntuu kasvaneen kiinni RAHTARIN päähän.
Jos vielä nukkuu ja naikin lakki päässä mut syödessä sen vois kyllä ottaa pois. - juppi..
R E K A kirjoitti:
Unohit lippalakin joka tuntuu kasvaneen kiinni RAHTARIN päähän.
Jos vielä nukkuu ja naikin lakki päässä mut syödessä sen vois kyllä ottaa pois.No olen alanvaihto koulutuksessa ja olen entinen rekkakuski,kurssikavereinna 5 lippis kaveria(ei rekkakuskia)/16 Itse olen hävettävän hyvin pukeutunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3026039Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483576Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462740"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242141Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol981709- 661140
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua801024Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni140930Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10908Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11864