No kyllä, hymy helähtää suupieleen silloin harvoin kun vastaan kävelee tyyppi rahtariasussaan. Itse lahjoitin jo vuosia sitten pois moiset vetimet ja hankin ajanmukaisemmat ja siistimmän näköisemmät työasut tilalle.
Olisikohan yhdistyksen syytä uudistaa tuo asu tämän päivän tasalle ottamalla mallia vaikkapa Dimexin mallistosta, josta on nykyisin tullut liki yhtä suosittu kuin mitä rahtariasu oli silloin joskus ennen muinoin? Kehtaisi sitten niitäkin vetimiä käyttää...
Rahtariasuko
8
2469
Vastaukset
- dimexrahtari
Näin on, menneiden vuosikymmenten muotia ovat. Toisekseen firmalla kuin firmalla alkaa olla omanlaisensa työasut, että kai aika harva tarttee itse ostaa työvaatteita.
- työasu
rekkamiehellä on farkut, tumma t-paita ja puukengät. tästä yhdistelmästä minä en luovu koskaan.
- tosikuski
työasu kirjoitti:
rekkamiehellä on farkut, tumma t-paita ja puukengät. tästä yhdistelmästä minä en luovu koskaan.
Tumma tpaita??? Valkoinen tai vaaleanharmaa sen olla pitää. Näin on aina ollut ja tulee olemaan
- sitä hemmetillistä
tosikuski kirjoitti:
Tumma tpaita??? Valkoinen tai vaaleanharmaa sen olla pitää. Näin on aina ollut ja tulee olemaan
Tyhjän naurun remakkaa, hielle haisemista, naisten arvostelua ja vielä kovaääinsta itsekehua ABC:llä
- stycke
sitä hemmetillistä kirjoitti:
Tyhjän naurun remakkaa, hielle haisemista, naisten arvostelua ja vielä kovaääinsta itsekehua ABC:llä
Mikä noista on vaatekappale? Pysy asiassa, nörtti.
- aivan kohta taas
stycke kirjoitti:
Mikä noista on vaatekappale? Pysy asiassa, nörtti.
Kuka rekkajulleja vaatteista tuntee? Ännestä ja hajusta Essolla olen 30 vuotta erotellut.
- R E K A
työasu kirjoitti:
Unohit lippalakin joka tuntuu kasvaneen kiinni RAHTARIN päähän.
Jos vielä nukkuu ja naikin lakki päässä mut syödessä sen vois kyllä ottaa pois. - juppi..
R E K A kirjoitti:
Unohit lippalakin joka tuntuu kasvaneen kiinni RAHTARIN päähän.
Jos vielä nukkuu ja naikin lakki päässä mut syödessä sen vois kyllä ottaa pois.No olen alanvaihto koulutuksessa ja olen entinen rekkakuski,kurssikavereinna 5 lippis kaveria(ei rekkakuskia)/16 Itse olen hävettävän hyvin pukeutunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070