miks kaikki laittaa aina jotai kovis-nimiä pureilleen? esim:pure mage ownz,the own kill,pur3 rang3 ownz´,owner killer...ja paljon muuta! mitä järkee kovistella jollai pureilla ja laittaa nimeks joku pure homma?? vihollinenhan huomaa nimistä et on pure ja eikä uskalla tapella! pöhköä,sanon mä!
kysymys!!
12
662
Vastaukset
- CAPSLOCKIN SUURKULUTTAJA
MUA VITUTTAA KUN IHMISET EIVÄT KEKSI YHTÄÄN NIMIÄ JA JOKAINEN JOKA TULEE VASTAAN NIIN NIILLÄ ON AINA IHAN SAMANLAINEN NIMI! JA JOKAISEN NIMEN PERÄSSÄ ON JOTAIN VAMMAISIA NUMEROITA! MITÄ HIENOA OMISTAA ESIM. PEKKA4239723957 -NIMI? KILPIKONNA266, JORMA56, PEKKA131, JUUSOX51, MAMMONA881, VAMMANEN511, ARAGORN34, KIKKELI66, TUOSSA JOTAIN PERUS SUOMALAISNIMIÄ, SITTEN ON VIELLÄ NÄMÄ EI-SUOMALAISET: JACK34561748, ZEZIMA P00NS11, MOONLIGHT774, ME P99NS3 JA KAIKKEA MUUTA PASKAA. KATSOKAA IHAN HUVIKSEEN TYYPPIEN NIMIÄ JOTKA NÄÄT NIIN SUURIMMASSA OSASSA NIISSÄ ON NUMEROITA!
- nakki557
ja nakki557!!!!!
- nakki
nakki557 kirjoitti:
ja nakki557!!!!!
nakki rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- |\/VMizuV\/|
1:Ota caps lock pois käytöstä. 2:Rauhoitu. 3:Kaikki voi tehä oman nimen minkä haluaa. 4:Älä puutu toisten ASIOIHIN
- gfdfg4534543
kyl sul kans on vakavii ongelmia tai ainakin tulee olemaan "miks kaikki laittaa ukoilleen kovisnimiä" mä tajuu mitä "kovista" siinä on jos haluaa ilmaista kaikille olevansa pure ja mielummin vaikka pkerz ownz kuin johannes1997
- jep jep
tuo että käyttää suomalaisia nimiä on yhtä typerää kuin ne "pure pk ownage:it", suomalaisilla ei ole mun kuuleman mukaan kovin hyvää mainetta ulkomaalasten keskuudessa...
- |\/VMizuV\/|
Nii ja mun nimi ainaki on runessa Wc Cratf. HUOM Cratf ei craft vaik se oikeest kyl on craft. :D Mut kumminki..
(\ /)
(*.*)
( )
Tos teille pupu. :D
- ööh...
lol! kovis nimiä. ompa hienosti sanottu... ne ovat tarkoitettu yleensä pk:miseen purella... ja nämä skillerit yleensä käyttävät jotain mielestäni ärsyttävää... esim. Omenanraato2, petteri995,juhamatti96.tai jotain vastaavaa... ja noilla nimillä ehkä mainostetaan millainen pure olet... oma nimes on varmaa joku: lämminmaito...
RoFl LäMmInMaItO...- |\/VMizuV\/|
"kovis nimi rofl". Onko pakko tulla tänne vittuilee niiku kaikki sanoo "rofl rofl lol noob newb".
- on pakko?
|\/VMizuV\/| kirjoitti:
"kovis nimi rofl". Onko pakko tulla tänne vittuilee niiku kaikki sanoo "rofl rofl lol noob newb".
vastasin kysymykseen! mitä VitUn väliä näillä lyhennesanoilla on! luuletko kakara tosissaan että sanon: im rolling on the floor laughing.hiton paska et sinäkään mitään mistää tiiä!
- todella...
kiinnostaa melkeen yhtä paljon kun kasa muulin paskaa muurahaiset ympärillä!
- nakki557
olaaka mu kavrita jokosta!!!!!! addakkaa ruenskapessa nakki557!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241