oli paksusuolen syöpä.Leikattiin,sai kaikki hoidot.Kaikki oli hyvin.
Kahden vuoden päästä syöpä oikein räjähti joka paikkaan.
Puolen vuoden kuluttua olin leski.
Tästä on nyt 4.vuotta.Että näinkin voi käydä!
Kaikki eivät selviä.
Miehelläni
6
688
Vastaukset
- muumiaitee
ettei sinun miehesi selviytynyt.Siihenkin täytyy aina varautua.Olen kuullut mieheni sairatumisen jälkeen useita selviytymis tapauksia.Mutta myös sellaisia,että muutaman suht.terveen vuoden jälkeen on käynyt,kuten miehellesi!Jaksamista sinulle,käsitin,että olet isoäiti.Olet varmaan saanut lohtua ikävääsi lapsiltasi ja lapsenlapsilta!
- muumiaitee
vielä,että läheisenikin on kokeneet saman.Mieheni veli ja kaksi serkkua ei selviytyneet.Mutta hoidot kehittyvät koko ajan tehokkaimmiksi.Yhä useampi selviytyy syövästä.
- kevätmielinen
suruusi. On varmaan erilaista myötäelää rinnalla läheisen ihmisen sairastaessa, kuin sairastaa itse. Pelko rakkaan menettämisestä on erilaista kuin pelko oman elämän jatkumisesta.
Me jotka itse sairastamme, voimme loppuvaiheessa kokea kuoleman jopa helpotukseksi. Teille läheisille jää muistot ja suru.
Tässä vaiheessa sairauttani haluan kuitenkin uskoa että selviän, paranen. Saan kasvattaa lapseni aikuiseksi ja vanheta puolisoni rinnalla.
Voimia sinulle ja voimia meille kaikille sairastuneille, ja uskoa siihen, että me selviämme! - ystävän syövälle menettänyt
Syöpä vei ystäväni 2kk sitten, hän oli vasta 19v. Kun hän sairastui imusolmukesyöpään, kaiken piti mennä hyvin ja kaikki olivat varmoja että hän selviytyy.
Hän sairasti kolme vuotta, vielä viime kesänä oli varmaa että hän selviää. Mutta talven-kevään aikana syöpä levisikin äkkiä, ja kun se keuhkoihin meni ei ollut mitään tehtävissä. Ysätäväni sai ylioppilaslakin kaksi päivää ennen kuolemaansa.- keuhkosyöpä
ja olen varma,että jos sitä ei olisi menty leikkaamaan,hän eläisi vieläkin.
Ei mitään oireita,vähän yskää,tupakoi.
Työterv.lääkäri lähetti röntgeniin,löytyi syöpä.Hän eli vain 4kk,leikkauksen jälkeen.
Uskon,että kun pääkasvain poistettiin,alkoi mahdolliset etäpesäkkeet kasvaa vauhdilla. - vastaavanlaisesti
keuhkosyöpä kirjoitti:
ja olen varma,että jos sitä ei olisi menty leikkaamaan,hän eläisi vieläkin.
Ei mitään oireita,vähän yskää,tupakoi.
Työterv.lääkäri lähetti röntgeniin,löytyi syöpä.Hän eli vain 4kk,leikkauksen jälkeen.
Uskon,että kun pääkasvain poistettiin,alkoi mahdolliset etäpesäkkeet kasvaa vauhdilla.kävi sedälleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015