Te varmaan pelkäätte ylä-asteelle menemistä, ja on syytäkin pelätä!
Heti ensimmäisenä päivänä päänne työnnetään vessanpönttöön! Teidän jaloista otetaan kiinni ja paiskotaan päin seinää. Teidän naamaan piirretään tussilla, teitä hakataan rautatangoilla, teidät heitetään uima-altaaseen, teidät heitetään ikkunasta alas! Teitä kohdellaan kuin NUKKEJA!
:)
Ylä-asteelle menijöille!
9
1269
Vastaukset
- 88888888888
minua ei ainakaan, eikä ketään muutakaan koulustani.
- ..............................
On sulla jännä koulu ku noin sallitaan tapahtua viattomille seiskoille... Mielikuvituksissa ehkä joo...
- Ylä-asteelle menijä
Entä sitten? IHAN SAMA meno oli ala-asteella, kun isommat pojat ja pissikset kiusaa ja himassa, kun porukat ja isoveikka kiusaa ja päiväkodin pihalla kun isommat ukot tuli kiusaan ja harrastuksissa kun tyypit kiusaa ja...
:0- ...
IHAN SAMA meno kun jossain ala-asteella tai päiväkodissa :D
Joku ala-aste siel jotkut 150cm ipanat kiusaa :D - Ylä-asteelle menijä viel
... kirjoitti:
IHAN SAMA meno kun jossain ala-asteella tai päiväkodissa :D
Joku ala-aste siel jotkut 150cm ipanat kiusaa :DYritätkö pelotella minua?
- Ylä-asteelle menijä
Ylä-asteelle menijä viel kirjoitti:
Yritätkö pelotella minua?
Vastaa kysymykseeni, raukka! Sitäpaitsi esim. harrastuksissa olen ollut 11-vuotiaasta ollut samassa ryhmässä, jossa on 17.v tyyppejä, on ollut pari sitäkin vanhempaa.
- ....
iha heti joo :DD mulle ei tehty yhtään mitää,tollasii vaa puhutaa, meijän koulus ainaki mopottamine on kielletty joka on toisaalta tyhmää :DDD
- huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
PITÄÄ MUUTEN PAIKKANSA!!!!.. hah hah
- inka88
no nuinhan se juuri menee.. Kyllä :D ei mutta ihan tosisaan vaik siellä ei tuollasta väkivaltaa oo ni en halua pelotella, mutta haluan sanoo sen että ylä-asteella on paljon henkistä kiusaamista. Ainaki tyttöjen kesken.. itse olen sen kokenu, enkä toivo sitä kenellekään muulle! Ja muistakaa! Jos joku haukkuu teitä, älä välitä siitä tai sitten yritä puhua sille järkeä, mutta vaikka se olis kui hyvä kaveri ni älkää vaa menkö hyväksymään sitä asiaa että kaveri puhuu teistä paskaa! näyttäkää sille kui ala-arvosta se on.. mutta ei väkivallalla eikä paskan puhumisella vaan suoraan päin naamaa kertomalla mitä päässä liikkuu! puhumalla ne asiat selviää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658